اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز-130

هاشمی: پروژه‌های افتتاحی دهه فجر در تنکابن 39 میلیارد ریال ارزش دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه تنکابن گفت: پروژه‌های افتتاحی ایام‌ا‌لله دهه فجر در شهرستان تنکابن، حدود 39 میلیارد ریال ارزش دارد.

هاشمی: پروژه‌های افتتاحی دهه فجر در تنکابن 39 میلیارد ریال ارزش دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، سید ابراهیم هاشمی بعدازظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از یک پروژه شیلاتی در این شهرستان بیان داشت: آنچه که امروز در دنیا از ملتی یک کشور قدرتمند می‌سازد سطح تولید ملی و قدرت حضور در بازارهای داخلی و خارجی برای تعیین نقش مهم تولید در جهان است و دستیابی به این امر موجب سربلندی و استقلال بیشتر ما در جهان خواهد شد و آنچه در رسیدن به این هدف حائز اهمیت است داشتن ارزش‌ها و هویت مستقل و آزاد در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری است.

فرماندار ویژه تنکابن تاکید کرد: بسیار خوشحالیم در چنین ایامی از پروژه‌هایی که باعث افزایش سطح تولید ملی در سالی که به تاکیدات مقام معظم رهبری به حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است قرار دادیم و این امر نشانگر توجه ویژه ملت ولایتمدار ایران به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تبعیت از فرامین ولایت فقیه است.

هاشمی در ادامه اظهار داشت: بخش عمده‌ای از دغدغه‌های مدیران کلان و جزء هر کشوری تامین غذا است و امروز ما شاهد بهره‌برداری از یک واحد پرورش ماهی سردآبی هستیم که تمامی فعالیتش معطوف به تامین بخشی از مایحتاج  سبد غذایی ملت ایران است و شهرستان تنکابن نیز با شرایط ویژه‌ای که در این بخش دارد در کنار تولیدات کشاورزی،‌ باغی و گل و گیاه می‌تواند الگوی موفقی از تولید محصولات غذایی سالم در کشور باشد.

وی افزود: در این راستا حمایت‌های خوب دولت و مدیران جهاد کشاورزی و شیلات استان و شهرستان در تشویق سرمایه‌گذاری‌های این عرصه و سهیم کردن دانش‌آموختگان در مراحل تولید ستودنی است.

فرماندار تنکابن با تقدیر از حضور متخصصان در عرصه‌ها تولید به دلیل افزایش سطح کمی و کیفی کار گفت: هر جا که تخصص، تلاش و کوشش باشد نشاط نیز در آن افزایش می‌یابد و یقیناً در سایه تلاش و نشاط دستاوردهای اقتصادی نیز مطلوب خواهند بود.

هاشمی در ادامه گفت: در ایام‌الله گرامیداشت دهه فجر امسال ما یک پروژه در بخش شیلات، بهسازی روستایی و اجرایی طرح هادی 2 مورد، آسفالت روستایی محور قلعه‌گردن به لتاک به طول هشت کیلومتر و قلعه‌گردن به تشکون 3 کیلومتر، آسفالت روستای مهدی‌آباد حدود یک کیلومتر، محور زنگی‌شامحله شش کیلومتر، حاتم‌سرا حدود یک کیلومتر و سلیمان‌آباد 5 کیلومتر و همچنین احداث کانال روستای کلیشم و یک سر دهنه و کانال در دو روستای مرزک و عظیمیه، بهره‌برداری از یک واحد پرورش مرغ مادر و گوشتی در بخش نشتا، بهره‌برداری از دو تک مزار شهدا در روستای یوسف‌آباد و توساکله، برق‌رسانی، گازرسانی به روستای جلیل‌آباد، کراتچال، سرفقیه‌آباد و سلیمان‌آباد که در مجموع اعتبارات ریالی کل پروژه‌های ایام‌ا‌لله دهه فجر حدود 39 میلیارد ریال بوده است.

وی اضافه کرد: از این مبلغ 12 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و 23.5 میلیارد ریال سهم آورده مجریان طرح‌هایی است که توسط بخش خصوصی به اجرا درآمده‌اند.

انتهای پیام /86020/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول