اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 250

محمودی: اقتدار ایران در 22 بهمن به نمایش گذاشته می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اهمیت 22 بهمن گفت: مردم بی‌تاثیری تحریم‌ها را در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش می‌گذارند.

محمودی: اقتدار ایران در 22 بهمن به نمایش گذاشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی همزمان با نهمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر که با عنوان «انقلاب اسلامی، وحدت ملی و تمدن اسلامی» نامگذاری شده است، در خطبه‌های نماز جمعه ورامین پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ضمن تقبیح رشوه گفت: دریافت و پرداخت برخی پول‌ها به عناوین هدیه و ... صحیح نیست، اگر این فرد مدیر نبود مسئول یک کار نبود کسی به او هدیه نمی‌داد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت: پیامبر(ص) فرمودند «سوگند به آنکه جان محمد در دست اوست اگر کسی از شما چیزی را از این‌گونه اموال بردارد، روز قیامت آن را بر گردنش حمل خواهد کرد»، این‌ها زمینه‌های ایجاد فتنه‌های اجتماعی هستند.

وی سپس با بیان اهداف رشوه افزود: رشوه برای این است که قانونی پایمال شود، حقی ناحق شود، رشوه ویرانگر است، رشوه موجب بی‌قانونی در جامعه و پایمال شدن حق می‌شود، به وسیله همین پول‌های حرام، به قول امروزی‌ها زیر میزی و هدیه‌ها  است که کار به جایی می‌رسد که زمانی که امام مسلمین سخن می‌گوید لبیک‌گو ندارد.

امام جمعه موقت ورامین گفت: امیرالمومنین(ع) را ببیند، امام مجتبی(ع) و ائمه معصومین علیهم‌السلام را ببیند چه سختی‌ها و مشقتی کشیدند، البته خدا را شکر می‌کنیم در این کشور اهل بیت علیهم‌السلام اگرخواصی لغزیدند متن مردم دست از ولایت نکشیدند این‌ها ریشه در سوء استفاده از ابزار قدرت و ثروت بیت‌المال و آلوده شدن برخی مدیران دارد.

عملیات والفجر 8

وی در ادامه به سالگرد عملیات والفجر 8 اشاره کرد و گفت: این عملیات 75 روز به‌طول انجامید و آزاد سازی و تصرف فاو و گذشت از اروند رود حقیقتاً باور کردنی نبود.

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: از افتخارات شهر شهیدان 15 خرداد برپایی ایستگاه صلواتی در مبداء شهر فاو است، یاد آن روزهای حماسه و ایثار گرامی باد.

ملت ایران با آمریکا مذاکره نخواهد کرد

وی سپس با اشاره به ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: کسی تصور نمی‌کرد که این ملت با دست خالی در برابر رِژیم شاه پیروز شود و حکومت اسلامی برپا شود، ده‌ها سال تبلیغ کردند که دین افیون و مخدر جامعه است اما به برکت انقلاب اسلامی این بافته‌ها رشته شد.

حجت‌الاسلام محمودی گفت: امام و ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی در برابر سلطه مستکبران خاصه آمریکا ایستادند، آمریکایی‌ها این کشور را ملک خود می‌دانستند اما انقلاب اسلامی دست آنها را کوتاه کرد اما به برکت انقلاب اسلامی امروز مرگ بر امریکا نهادینه شده و شعار امروز تمام ملت‌های دنیا شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران افزود: امروز منافع اقتصادی،نظامی و سیاسی آمریکایی‌ها در ایران از بین رفته و بیش از سه دهه است ملت ایران به سینه آمریکا دست رد می‌زند، امروز آمریکا در برابر اراده ملت‌ها عاجز شده است.

امام جمعه موقت ورامین فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند «من دیپلمات نیستم، انقلابی هستم» بنابراین ما هم اعلام می‌کنیم ای رهبر انقلابی و آزاده ملت ایران به پیروی از فرمایشات شما هرگز با آمریکا مذاکره نخواهد کرد.

وی گفت: بله، اگر آمریکایی‌ها از گذشته ننگین خود اظهار ندامت کنند و این ندامت را در عمل ثابت نمایند شرایط فرق می‌کند، اما آنها امروز تحریم‌های اقتصادی را تشدید می‌کنند و دم از مذاکره می‌زنند.

مردم بی‌تاثیری تحریم‌ها را در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش می‌گذارند

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران خطاب به مسئولان آمریکایی و اروپایی گفت: اگر گمان می‌کنید با این تحریم‌ها ملت ایران را از پا در می‌آورید خیالی باطل کرده‌اید، ملت ما همان‌گونه که در هشت سال دفاع مقدس با چنگ و دندان از این کشور و انقلاب دفاع کرد امروز هم پای ارزش‌ها ایستاده است.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها آرزوی تسلیم شدن ملت ایران را با خود به گور خواهند برد، قطعاً مردم بی‌تاثیری تحریم‌ها را در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش می‌گذارند و نشان خواهند داد هیچ خللی در عزم و اراده آنها در دفاع از انقلاب اسلامی ایجاد نشده است.

برخی تشریفات در زندگی‌ها گریه‌آور است

حجت‌الاسلام محمودی سپس ضمن انتقاد از عملکرد برخی افراد در شرایط تورم حاکم بر کشور گفت: در آستانه سال جدید خشکبار و برخی اقلام قیمت‌های بسیار بالایی دارند، مردم تصمیم بگیرند امسال از این اقلام غیر ضروری استفاده نکنند، اگر امروز رهبر عزیزمان اقتصاد مقاومتی را اعلام می‌کنند مردم هم باید دست را بالا بزنند، بیانیه جالب 13 تن از علمای طراز اول اصفهان در دفاع از تولید ملی و پیروی مردم را ببینید، امروز هم مردم از منویات مقام معظم رهبری و راهنمایی‌های مراجع و علما پیروی می‌کنند.

وی تصریح کرد: وقتی می‌بینیم امروز تحریم اقتصادی هستیم و دشمن به ما فشار می‌آورد باید قناعت کنیم، حرص نزنیم، در برخی از مراسم‌های عروسی غذا را که می‌آورند انسان می‌خواهد گریه کند، برخی تشریفات در زندگی‌ها گریه‌آور است، در جامعه این همه آدم گرسنه داریم آن وقت بریز و بپاش می‌کنیم، تاسف‌آور است.

هرکس در صفوف متحد مردم تفرقه‌افکنی کند در خط دشمن است

امام جمعه موقت ورامین برخی کج‌روی‌ها را مورد اعتراض قرار داد و اظهار داشت: ملت و مسئولان ما امروز امتحان سختی را پشت سر می‌گذارند، بارها عرض شده است مدیران باید اختلافات را کنار بگذارند، کبر و بی‌توجهی به مسائل کشور امروز به معضلی بزرگ تبدیل گشته است.

وی عنوان کرد: هرکس و به هر بهانه‌ای در صفوف متحد مردم تفرقه‌افکنی کند چه بخواهد و چه نخواهد در خط دشمن گام برمی‌دارد.

کم کاری فرهنگی از مدیری که از بیت‌المال اسلامی ارتزاق می‌کند، پذیرفتنی نیست

این مسئول سپس به طرح مسائل فرهنگی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌ها و احیا کننده سنت‌های دینی است، ا‌نقلاب به زنان ما هویت بخشید بنابر این برخی ظواهر غیر‌اخلاقی قابل قبول نیست، بی‌حجابی در بانک‌ها، ادارات و معابر ننگ است، کارنامه برخی مدیران نیز بسیار مخدوش است، وضعیت فوق در شهر شهیدان 15 خرداد پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: سالم سازی وضع ادارات نخستین وظیفه یک مدیر است، از برخی مدیران که به تعهدات خود در مورد طرح تذکر لسانی در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی ازمنکر عمل نگردند به‌طور جدی گله‌مندم، کم‌کاری فرهنگی از مدیری که از بیت‌المال اسلامی ارتزاق می‌کند پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/2462/ع40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول