اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صومعه‌سرا:

22 بهمن هشداری برای درک موقعیت کشور به دولت مردان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه به نظر می‌رسد برخی سران دولتی موقعیت حساس کشور را درک نمی‌کنند، گفت: 22 بهمن هشداری برای دولت مردان در درک این موقعیت است.

22 بهمن هشداری برای درک موقعیت کشور به دولت مردان است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌ الاسلام اسماعیل صدیقی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به اهمیت حفظ مواضع شخصی افراد، اظهار کرد: انسان‌ها در همه حال باید خداوند را ناظر بر اعمال و گفته‌های خود بدانند.

وی عیب‌جویی را یکی از اعمال زشت و ناپسند آدمی در نزد پروردگار متعال دانست و گفت: بدگویی و عیب‌یابی دیگران تواضع و خویشتن‌داری را در آدمی کور می‌کند.

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن ماه جاری و ضرورت حضور گسترده مردم، تصریح کرد: 22 بهمن جاری اهدافی را دنبال می‌کند که مردم باید بیشتر از گذشته در صحنه حاضر شوند.

وی، حضور در صحنه‌های ملی به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن ماه را حمایت از دستاوردهای نظام و انقلاب نامید و گفت: حضور قدرتمندانه ملت مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان است.

صدیقی با تصریح بر اینکه دشمنان با ایجاد جنگ فرهنگی و اقتصادی در کشور خواهان استقرار یأس و ناامیدی در اذهان و قلوب ملت مسلمان هستند، متذکر شد: مردم باید در این برهه حساس بصیر و آگاه‌تر از قبل عمل کنند.

وی به تفرقه و اقدام‌های حاشیه‌ای برخی سران دولتی اشاره کرد و افزود: به نظر می‌رسد برخی مسئولان حساسیت مباحث داخلی را درک نمی‌کنند.

امام جمعه صومعه‌سرا، 22 بهمن ماه را هشداری بزرگ برای برخی دولت مردان دانست و ادامه داد: ملت باید با حضور پرشور و همگانی خود در راهپیمایی 22 بهمن حساسیت مباحث داخلی را به گوش دوستان نظام و انقلاب برسانند.

وی با اشاره به اینکه مباحث و موضوعات حاشیه‌ای پیچیده‌تر از تصور اذهان و افکار است، خاطر نشان کرد: بحث‌هایی وجود دارد که مقام معظم رهبری اکنون صلاح واکاوی آن را نمی‌بینند.

صدیقی اضافه کرد: ملت و دولت بدانند که موضوعات مهم‌تری در کشور و خاورمیانه وجود دارد که باید ابتدا به آن ها توجه کرد.

وی با بیان اینکه دامن زدن بر حاشیه‌ها تنها شادمانی دشمنان داخلی و خارجی نظام و انقلاب 34 ساله جمهوری اسلامی را در بر دارد، یادآور شد: دشمنان در مدت 34 سال از عمر با برکت انقلاب همواره مشکلات عدیده‌ای را بر ملت متحمل کرده‌اند.

امام جمعه صومعه‌سرا، حاکمیت جمهوری اسلامی مبتنی بر رهبری را خواسته مردم خواند و خاطر نشان کرد: تا زمانی که انقلاب و نظام اسلامی همراه با رهبری در کشور وجود دارد، دشمنان فکر رخنه بر نظام را به گور می‌برند.

وی تصریح کرد: اتحاد و همبستگی ملت با حضوری محکم و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن نشان داده می‌شود تا پایداری نظام جمهوری اسلامی بار دیگر بر همگان اثبات شود.

انتهای پیام/84003/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول