اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

ملت ایران 22 بهمن به دشمنان تودهنی می‌زنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه تودهنی محکم بر دهان دشمنان است.

ملت ایران 22 بهمن به دشمنان تودهنی می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عنبرآباد اظهار داشت: بى‏تردید رمز بقای انقلاب اسلامى، همان رمز پیروزى است و رمز پیروزى را ملت مى‏داند و نسل‏هاى آینده در تاریخ می‌خوانند.

وی با بیان اینکه دو رکن اصلى پیروزی انقلاب انگیزه الهى و مقصد عالى حکومت اسلامى است، افزود: اجتماع ملت در سراسر کشور با وحدت کلمه براى همان انگیزه و مقصد است.

دشت‌آبادی با بیان اینکه 22 بهمن عید حقیقى براى ملت ما است، تصریح کرد: این روز براى ملت ما در حکم عید فطرى است که ملت در آن از یک دوران روزه سخت خارج شد؛ دورانى که محرومیت از تغذیه معنوى و مادى را بر ملت ما تحمیل کرده بودند.

دشت‌آبادی با بیان اینکه ملت با حضور عظیم خود، یک منش عظیم انقلابى و اسلامى را در معرض دید همه مردم جهان قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: حضور میلیونى مردم از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف در خیابان‌ها، موضع‌گیرى سیاسى ملت، عواطف سرشار و وفاى مردم به اسلام، انقلاب و رهبری، نشاط روحى ملت و امید اجتماعى را به دشمن ثابت کرده است.

وی حضور ملت در 22 بهمن را تودهنى محکمی به دشمنان کشور دانست و عنوان کرد: ‏همزمان با جشن‏هاى سى و چهارمین سالگرد پیروزى انقلاب اسلامى از دستاوردهاى خیره‏کننده کشور در حوزه‏هاى نظامى و فناورى فضایى رونمایى شد.

دشت‌آبادی گفت: رونمایى از هواپیماى جنگنده بومى با نام قاهر 313 از مهم‌ترین دستاوردهاى حوزه دفاعى کشورمان بود که اعجاب کارشناسان نظامى دنیا را برانگیخت.

انتهای پیام/80005/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول