اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

حماسه‌ای دیگر از چرامی‌ها در راه است / آمادگی کامل چرام برای خلق حماسه 22 بهمن

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با بیان اینکه چرامی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به خلق حماسه‌های انقلابی کم‌نظیرند، گفت: حماسه‌ای دیگر از چرامی‌ها در راه است.

حماسه‌ای دیگر از چرامی‌ها در راه است / آمادگی کامل چرام برای خلق حماسه 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علیرضا نیکروز ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مردم شریف ایران به خصوص مردم ولایت‌مدار استان کهگیلویه و بویراحمد و مردم شهیدپرور شهرستان چرام اظهار امیدواری کرد که به یاری خدا گرامی‌داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی انگیزه‌ای برای پیروزی در همه عرصه‌های ایران اسلامی باشد.

فرماندار چرام با اشاره به بیرون کردن رژیم منحوس و طغیان‌گر پهلوی از کشور ایران عنوان کرد: امید است بتوانیم بر هوای نفس غالب شده و اغواهای شیطانی را از درون خود بیرون بریزیم تا راهی برای نفوذ دشمن نباشد.

وی دهه مبارک فجر را فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌ها دانست و گفت: این‌که چه بوده و کجا بودیم و اکنون جایگاه ما کجا بوده و خواسته ما چیست، نکاتی است که با تأمل کردن در می‌یابیم انقلاب ما چه‌ پیامدهایی داشته است.

این مسئول این روزها را روزهای به یاد ماندنی و فراموش نشدنی برای ملت شریف ایران اسلامی ذکر کرد و ابراز داشت: روزهای پیروزی انقلاب اسلامی روزهایی است که فریاد بزرگ تاریخ یعنی زمانی که امام آمد، رهبری کرد، به سرانجام رسانید و در حفظ آن تلاش‌ها کرد را نشان می‌دهد.

نیکروز تصریح کرد: انقلاب ما انقلابی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و مکتب رسول‌الله و اقامه آن مکتب سرخ شهدا است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام دهه فجر را یادآور حضور تاریخی حضرت امام و بازگشت مبارک ایشان به کشور عزیز ایران ذکر کرد و بیان داشت: با بازگشت امام، تیرگی، پلیدی، سیاهی و چپاول را با بیرون کردن شاه از بین برد.

وی انقلاب را بخشیدن هستی دوباره به ملت ایران دانست و متذکر شد: آزادی، استقلال و هویت‌بخشی ما به برکت وجود امام خمینی (ره) و دستاوردهای انقلاب است.

فرماندار چرام با اشاره به راهپیمایی روز 22 بهمن و با بیان این‌که مردم با صلابت شهرستان چرام همچون گذشته با حضور فعال بار دیگر با حضور حماسی و ارزشی خود تجدید بیعت با آرمان‌های والای حضرت امام و منویات مقام عظمای ولایت می‌کنند.

نیکروز با تأکید بر ازدیاد دشمنی آمریکا و با اشاره به اینکه همیشه اسلام در مقابل کفر بوده است، خاطرنشان کرد: دشمنی‌ آمریکا پس از انقلاب نسبت به ایران بسیار زیاد و به گمان خودشان زیرکانه شده است اما ملت شریف ایران اسلامی بیدار هستند.

رئیس شورای اداری شهرستان چرام به جنگ تحمیلی اوایل انقلاب اشاره کرد و کودتاهای انجام شده را نشأت گرفته از خوی استکباری آمریکا خواند.

وی افزود: آمریکا امروز به شکل دیگری وارد شده اما مقام معظم رهبری با بصیرت‌افزایی که نسبت به این مسائل داشته‌اند، نقشه‌های شوم آمریکا را نقش بر آب کرده‌اند.

این مسئول با بیان این مطلب که امروز به حمد و قوه الهی فریاد ملت ایران اسلامی بلند و ندای آن‌ها رسا است، یادآور شد: آمریکا هر غلطی می‌خواهد انجام دهد چرا که در جنگی که شروع کرده به یاری خداوند بزرگ و به یمن وجود مبارک مقام معظم رهبری بار دیگر بازنده خواهد بود.

فرماندار چرام با ذکر این مطلب که مردم شریف شهرستان چرام با حضور حماسی خود در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن این مهم را نشان خواهند داد، گفت: انتظار هست مردم ولایی چرام همچون گذشته که حرف اول را در همه مناسبات و مراسمات مذهبی در استان می‌زنند، با حماسه‌سازی به عقب‌نشینی فتنه‌گران کمک کنند.

انتهای پیام/82002/ع40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول