اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله صفایی بوشهری:

مردم در 22 بهمن بار دیگر عظمت ایران را نشان خواهند داد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در 22 بهمن جهانیان بار دیگر عظمت، بصیرت، بیداری و ولایتمداری ایران را مشاهده خواهند کرد.

مردم در 22 بهمن بار دیگر عظمت ایران را نشان خواهند داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت همگان برای حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری بر کتاب آسمانی انقلاب اسلامی اضافه می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان از همان ابتدای انقلاب دشمنی خود را نشان داده‌اند، اضافه کرد: جوهره این انقلاب با ایمان به خدا، تقوا محوری، معنویت، اخلاق و گسترده شدن عدالت و استقلال و آزادی در پرتو نظام سلامی ایران رقم خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد: این خورشید فروزان انقلاب، موجب بیداری سرزمین‌های اسلامی و سپس جهان خواهد شد و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا که در مقابل این انقلاب موضع گرفته است و با انواع تهاجمات و سخت‌ترین تحریم‌ها قصد شکست ایران داشت و دارد با هدایت‌های حضرت امام راحل، رهبر معظم انقلاب، بسیج، نیروهای مسلح و حماسه‌های ماندگار مردم، تمامی سردمداران نظامی و سیاسی جهان اذعان داشته‌اند که ایران شکست ناپذیر است.

ملت ایران در مقابل تهاجم اقتصادی دشمن هم مقاومت می‌کند

صفایی بوشهری افزود: دشمنان با تهاجم فرهنگی و به راه انداختن شبکه‌های ماهواره‌ای و ایجاد فتنه‌های گوناگون قصد رسیدن به اهداف خود را داشتند که با مقاومت و بصیرت مردم روبرو شدند و شکست خوردند.

امام جمعه بوشهر تهاجم اقتصادی دشمن را مورد اشاره قرار داد و افزود: آنان تصور می‌کنند مردم با بصیر ایران و ولایتمدار در مقابل این تهاجم مقاومت نخواهند کرد ولی دشمن این بار هم شکست خواهد خورد و آمریکا و ایادیش را سرجای خود خواهد نشاند.

وی بیان کرد: در این عمر کوتاه انقلاب اسلامی، دانشمندان به دستاورد عظیمی در عرصه‌های گوناگون دست یافته‌اند و اکنون ایران را به عنوان کشور رو به پیشرفت تلقی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با پرسنل نیروی هوایی پرداخت و گفت: آمریکا هم فشار می‌آورد و هم دنبال مذاکره است این نشان می‌دهد که آنان در مذاکره صداقت ندارند اگر کسی می‌خواهد مذاکره کند رفع مشکل می‌کند نه فشارهای مختلف وارد می‌آورد.

ملت ایران سرتسلیم مقابل هیچ ابرقدرتی فرود نمی‌آورد

صفایی بوشهری تاکید کرد: ملت ایران هیچگاه سر تسلیم در مقابل هیچ ابرقدرتی فرود نخواهد آورد و همیشه سربلند است.

وی با اشاره به برخی بداخلاقی‌های در بین مسئولان تصریح کرد: سفارش می‌کنم به تمامی مسئولان که ولایت مداری، وحدت، هماهنگی و خدمت گذاری به این مردم عزیز و علنی نکردن اختلافات سلیقه‌ای را سر لوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی یک راهبرد شرعی است و هماهنگی و وحدت و اجرایی کردن فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی یک اصل اساسی است که باید اطاعت کنید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تبریک روز نیروی هوایی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان این نیرو به 26 بهمن سالروز قیام مردم بحرین اشاره کرد و گفت: امیدواریم قیام مردم بحرین علیه رژیم مستبد و جنایتکاران آل خلیفه هرچه زودتر نتیجه دهد و آنان از شر این رژیم نجات پیدا کنند.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول