اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد گلستان خبر داد

رشد 253 درصدی بازرسی استاندارد از واحدهای خدماتی گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان از رشد 253 درصدی بازرسی از واحدهای خدماتی استان توسط کارشناسان استاندارد گلستان در 9 ماهه سال‌جاری خبر داد.

رشد 253 درصدی بازرسی استاندارد از واحدهای خدماتی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان، منصور قلیچ‎لی اظهار داشت: در 9 ماهه سال‌جاری 776 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و 202 مورد بازرسی از واحدهای خدماتی در گلستان انجام شده که در مقایسه با برنامه پیش‎بینی شده برای 9 ماهه سال‌جاری، بیانگر رشد 117 درصدی بازرسی از واحدهای تولیدی و 337 درصدی بازرسی از واحدهای خدماتی است.

وی ابراز داشت: برنامه پیش‎بینی شده برای کل سال 1391، تعداد 882 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی بوده که طی این مدت، 88 درصد این برنامه تحقق یافته است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان با بیان اینکه برنامه پیش‎بینی سال 1391 برای بازرسی فنی از واحدهای خدماتی شامل سردخانه‎ها، ایستگاه‎های گاز پرکنی کپسول گاز خانگی، تعداد 80 مورد بازرسی بوده گفت: کارشناسان استاندارد گلستان در 9 ماهه سال‌جاری، 202 مورد بازرسی از واحدهای خدماتی داشته‎اند که نسبت به کل برنامه پیش‎بینی شده سال 1391، نشان‎دهنده رشد 253 درصدی است.

به گفته دبیر شورای استاندارد گلستان تعداد بازرسی‎های تولیدی و خدماتی در 9 ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل نیز نشان‌دهنده رشد 24 درصدی برای بازرسی از واحدهای تولیدی و 115 درصد برای بازرسی از واحدهای خدماتی است به گونه‎ای که در مدت مشابه در سال قبل، به ترتیب تعداد 624 و 94 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی انجام شده است.

قلیچ‎لی اذعان داشت: در استان گلستان تعداد 376 واحد تولیدی با تعداد 539 فرآورده و بیش از 70 واحد خدماتی شامل شهربازی‎ها، زمین‎های بازی و سردخانه‎ها مشمول استاندارد اجباری بوده که توسط اداره کل استاندارد گلستان به طور ادواری مورد کنترل و بازرسی قرار می‎گیرند.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول