اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور استاندار تهران

رئیس اداره بازرسی فرمانداری قرچک معرفی شد

خبرگزاری فارس: علی‌اصغر عین‌آبادی به‌ عنوان رئیس اداره بازرسی فرمانداری شهرستان قرچک معرفی شد.

رئیس اداره بازرسی فرمانداری قرچک معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش طی مراسمی با حضور محمد فیضی مشاور استاندار و مدیر کل بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری تهران، رضا ریاحی فرماندار قرچک و جمعی از مسئولان شهرستان قرچک، علی اصغر عین‌آبادی به‌عنوان رئیس اداره بازرسی فرمانداری شهرستان قرچک معرفی شد.

بازرسی یکی از واحدهای پرمسئولیت فرمانداری است

مشاور استاندار تهران در این مراسم با تبریک ایام دهه مبارک فجر، بازرسی را یکی از واحدهای پرمسئولیت و خطیر فرمانداری نام برد و از همه روسای ادارات خواست تا همکاری کاملی با این اداره داشته باشند.

محمد فیضی بازرسی را زبان گویای مردم و بازوی توانای مدیر خواند و از همه خواست تا به شعار محوری دولت در این ارتباط که نظارت مستمر متضمن توسعه پایدار است توجه ویژه‌ای کنند.

*مردم رکن اصلی جامعه هستند/مردم اصلی‌ترین عامل ارتقای قرچک

فرماندار شهرستان قرچک نیز مردم را رکن اصلی جامعه دانست و اصلی‌ترین عامل ارتقای قرچک به شهرستان را حمایت و حضور مردمی در کنار پیگیری موثر مسئولان برشمرد.

رضا ریاحی از عین‌آبادی بازرس جدید فرمانداری خواست که نهایت تلاش خود را جهت همکاری و نظارت بر درخواست‌ها و نیازهای مخاطبان و مردم به کار گیرد و اجازه ندهد حقی ضایع شود.

اهمیت اطلاع‌رسانی توانایی‌های قرچک

حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک در ارتباط با اهمیت اطلاع‌رسانی توانایی‌های شهرستان قرچک و تبلیغات بهینه و پایدار از نقاط مثبت و مورد توجه در این نشست حضور روسای همه ادارات و نهادها بود.

یکی دیگر از شاخصه‌های این نشست حضور عبدالعلی قاسم‌پور شهردار قرچک و شیرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای شورای اسلامی شهر قرچک بود که حمایت‌های مادی و معنوی این نهاد مردمی مورد توجه و حمایت و قدردانی مسئولان قرار گرفت.

آغاز به کار عین‌آبادی در قرچک

علی اصغر عین‌آبادی در ادامه از اعتماد فیضی، مشاور استاندار تهران و رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک قدردانی کرد و فعالیت خود را به‌عنوان نخستین رئیس اداره بازرسی فرمانداری شهرستان قرچک آغاز کرد.

انتهای پیام/2462/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول