اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل استاندارد خراسان شمالی:

استاندارد، تجهیزات شهربازی‌های خراسان شمالی را بازرسی کرد

خبرگزاری فارس: مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی اعلام کرد: کارشناسان این اداره تجهیزات شهربازی‌های استان را مورد بازرسی قرار داد.

استاندارد، تجهیزات شهربازی‌های خراسان شمالی را بازرسی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی،علی اصغر رضازاده اظهار داشت: با توجه به اینکه تجهیزات شهربازی و مرکز تفریحی مشمول مقررات اجرای استاندارد اجباری هستند تمامی شهربازی و مرکز تفریحی در استان مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی گفت:در این راستا 40 مورد بازرسی از شهربازی‌های استان انجام که 12وسیله شهربازی استان به خاطر عدم رفع مشکل از سوی بهره‌بردار، پلمب شد.

وی افزود: هفت مورد اخطار و تذکر عدم استفاده و رفع نقص نیز ارائه و 200دستگاه بازی نیز مجوز مشروط دریافت کردند.

به گزارش فارس جلسه کمیته راهبردی مشترک آزمون دوره‌ای وسایل توزین و سنجش مشمول استاندارد اجباری نیز برگزار شد.

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی هدف از اجرای این طرح را، اجرای تکلیف قانونی و برقراری زمینه روابط اقتصادی سالم در داد و ستد عمومی اعلام کرد.

علی اصغر رضازاده با بیان اینکه کالیبراسیون وسایل سنجش از اهمیت خاص برخوردار است افزود: وجود هر گونه اشکال در این وسایل، ضرر و زیان زیادی برای عرضه کنندگان و مصرف کنندگان به همراه دارد.

وی همکاری دستگاه‌های مختلف به خصوص مجامع امور صنفی را در اجرای این طرح ضروری دانست و تصریح کرد: با همکاری اتحادیه و مجامع امور صنفی و دیگر سازمان‌های ذی‌ربط این طرح به نحو مطلوبی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: کارشناسان آزمایشگاه همکار تایید صلاحیت شده با مراجعه مستقیم به محل‌های مورد نظر ضمن کنترل ،بازرسی و انجام آزمون وسایل سنجش  با نصب برچسب‌های مخصوص استاندارد صحت عملکرد وسایل سنجش را مورد تایید قرار می‌دهند و در صورت مشاهده موارد معیوب را جهت  تعمیر و رفع عیب  معرفی می‌نمایند.

انتهای پیام/63002/ج/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول