اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

واگذاری زمین به بازرسی قانونی است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: واگذاری زمین به کارکنان اداره کل بازرسی استان اردبیل قانونی بوده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

واگذاری زمین به بازرسی قانونی است

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت‌: چنین واگذاری‌هایی مشکل قانونی ندارد چرا که به صورت ترک تشریفات و با قیمت کارشناسی به افراد واجد شرایط و دارای فرم (ج) انجام شده است که هیچ‌گونه سابقه دریافت زمین و مسکن را ندارند.

وی تصریح کرد:‌ در سطح کشور و استان تاکنون چندین نهاد و سازمان از این مزایا استفاده کردند و این بار نیز واگذاری زمین به کارکنان بازرسی با هدف ساخت مسکن در یک روال قانونی صورت گرفته است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: تنها مشکل در این زمینه این است که از بازرسی انتظار می‌رود حتی به شکل قانونی نیز از این مزایا به دلیل جایگاه خاصشان در بین مردم استفاده نکنند در حالی که بار دیگر اعلام می‌کنیم این واگذاری از طریق وزیر قانونمند و طبق ضوابط و مقررات انجام شده است.

این مسئول اضافه کرد: سبز بودن فرم (ج) کارکنان بازرسی پیام مثبتی دارد در حالی که عموم کارکنان دولت فرم جیمشان قرمز و حتی خونی است چرا که قبلاً زمین و مسکن و بسیاری از مزایا را دریافت کردند.

وی بیان کرد: اگر کارمند اداره بازرسی فرم جیمش سبز است این نشان مثبتی است که از این مجموعه تاکنون کارکنان از مزایای دولتی استفاده نکردند و واگذاری‌های اخیر نیز با نرخ کارشناسی و در چارچوب ضوابط بوده است.

استاندار اردبیل در پاسخ به این سئوال که این واگذاری‌ها در قالب تعاونی مسکن مهر بوده است، یادآور شد: بله این مجموعه در قالب تعاونی قصد دارد از طریق این واگذاری‌ها واحدهای مسکونی چند طبقه را احداث کرده و تحویل کارکنان دهد.

نیکزاد به سخنان اخیر رئیس شورای شهر اردبیل به عنوان فرد مؤمن، با خدا، رزمنده، جانباز و روحانی با سوابق درخشان اشاره کرد و گفت: طرف مقابل نیز که همان مجموعه بازرسی است انسان‌های مؤمن، شریف و با خدا می‌باشند که خواسته‌اند با طی کردن مراحل قانونی از زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن استفاده کنند که این امر مشکلی ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: بنده می‌توانم نام 10 اداره‌ای را نام ببرم که به این طریق زمین دریافت کرده و برای کارکنانشان واحدهای مسکونی احداث کردند اما به دلیل برجستگی بازرسی روی این کار تمرکز شده و برخی‌ها می‌خواهند در این زمینه ذره‌بین بگذارند و اختلاف ایجاد کنند.

نیکزاد تصریح کرد: از رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری فارس انتظار داریم با ایجاد فضای همدلی بیشتر به برخی گله‌مندی‌های اخیر شورای شهر و بازرسی خاتمه داده و اجازه دهند در سطح استان در فضای آرام و کم التهاب کارها به روال قانونی انجام شده و کسی شاکی این موضوع و موارد نباشد.

آزمون استخدامی قبل از عید برگزار می‌شود

استاندار اردبیل در مورد استخدامی‌های جدید دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: بنده به معاون توسعه منابع انسانی تاکید کردم که با جمع‌بندی چارت خالی ادارات و اطلاع‌رسانی و برگزاری آزمون تا قبل از عید مراحل استخدامی را برای جذب سهمیه جدید استان انجام دهند.

رئیس شورای اداری استان گفت: انتظار می‌رود قبل از عید نوروز آزمون استخدامی برای جذب کارکنان جدید انجام شود که اگر به بعد از عید نیز موکول شود قطعاً این آزمون فروردین ماه می‌باشد.

انتهای پیام/62001/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول