اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی خبر داد

انجام 990 بازرسی از آموزشگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: 9 ماه سال جاری 990 بازرسی از آموزشگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای آذربایجان‌غربی انجام شده است.

انجام 990 بازرسی از آموزشگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای آذربایجان‌غربی

جمشید اسعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در 9 ماه سال جاری 20 هزار و 653 دوره آموزشی در مؤسسات کارآموزی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای آزاد برگزار شده و بیش از 3 میلیون و 400 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی لازم را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 342 آموزشگاه در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر آذربایجان‌غربی فعال هستند، تصریح کرد: از این تعداد 203 آموزشگاه برای خواهران، 50 آموزشگاه برای برادران و 89 آموزشگاه برای خواهران و برادران در حال ارائه خدمات آموزشی‌اند.

اسعدی با اشاره به وجود نظارت مستمر بر کیفیت آموزش‌های ارائه شده در آموزشگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای آذربایجان‌غربی، اذعان داشت: در 9 ماه سال جاری 990 بازرسی از آموزشگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای استان انجام شده است.

وی با اشاره به تقویت بخش خصوصی در ارائه آموزش‌های مهارت شغلی در آذربایجان‌غربی، افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی آماده‌ است بخشی از فعالیت‌های خود را بر اساس شیوه‌نامه‌های مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد واگذار نماید.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی سامان‌دهی آموزشگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای آزاد در آذربایجان‌غربی را ضروری برشمرد و متذکر شد: تشکیل تعاونی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد و مشارکت در طرح واگذاری مدیریت کارگاه‌های آموزشی بخش دولتی، شیوه‌نامه‌های خرید خدمات آموزشی و اجرای آموزش‌های خاص، مشاوره آموزشی، تلاش آموزشگاه‌ها برای توسعه شاخص‌های اعتبارسنجی و تعیین نرخ شهریه دوره‌های آموزشی از اقدامات انجام یافته در این زمینه است.

انتهای پیام/61010/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول