اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

تشدید بازرسی‎ها از واحدهای صنفی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بازرسی‎ها از واحدهای مختلف صنفی استان زنجان تشدید می‎شود.

تشدید بازرسی‎ها از واحدهای صنفی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی معصومی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار داشت: در زمینه کیفیت نان نیز نظارت‏ها و بازرسی‏ها در استان زنجان افزایش پیدا می‏کند.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‏ها و گشت‎های مشترک شرکت غله استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در زمینه نظارت بر عملکرد نانوایی‏ها و کیفیت نان فعال می‏شود، خاطرنشان کرد: در این بازرسی‎های مشترک به افزودنی‏ها و قیمت نان نیز پرداخته می‎شود.

*رتبه زنجان در نرخ تیر آهن دهم کشوری است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در زمینه نرخ تیر آهن 14،16 و 18 در رتبه دهم کشوری قرار دارد، تصریح کرد: در قیمت انواع میلگرد و نبشی 14،16،18 نیز استان در رتبه 18 کشور قرار دارد.

*عدم تغییر نرخ گوشت در زنجان

وی در زمینه نرخ گوشت قرمز در استان زنجان با اعلام اینکه نرخ گوشت قرمز هیچ تغییری نداشته است، افزود: به دلیل افزایش عرضه، نرخ تخم‌مرغ کاهش داشته است.

انتهای پیام/73006/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول