اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی فومن خبر داد

آغاز طرح تشدید بازرسی اصناف ارزاق عمومی فومن

خبرگزاری فارس: رئیس تعزیرات حکومتی فومن از آغاز طرح تشدید بازرسی اصناف و واحدهای عرضه کننده عمومی این شهرستان خبر داد.

آغاز طرح تشدید بازرسی اصناف ارزاق عمومی فومن

مسعود طالب‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با بیان اینکه طرح تشدید بازرسی از اصناف و واحدهای عرضه کننده ارزاق عمومی این شهرستان آغاز شده است، اظهار کرد: این طرح به منظور جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت کالا، گران فروشی و احتکار کالای اساسی و ارزاق عمومی از هفته جاری آغاز شده و به صورت مستمر تا پایان سال ادامه دارد.

وی افزود: به دلیل افزایش تقاضای خرید شهروندان در پایان سال نظارت و بازرسی مستمر و بازرسی مشترک اداره تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و تجارت و شبکه بهداشت فومن تشدید شده است.

به گفته رئیس تعزیرات حکومتی فومن، گروه‌های مشترک بازرسی در دو شیفت صبح و عصر از واحدهای صنفی، تولیدی و توزیعی فومن بازدید کرده و تخلفات را برای اعمال قانون به تعزیرات این شهر ارسال می‌کنند که پس از بررسی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی نظارت بر واحدهای صنفی فومن را جدی و مستمر اعلام کرد و یادآور شد: در دی ماه امسال تعداد 98 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی فومن بازرسی شده و از ابتدای بهمن ماه جاری تاکنون 51 فقره پرونده انواع تخلفات به ثبت رسیده که تخلفات شامل گران فروشی، کم‌فروشی و درج نکردن قیمت است.

طالب‌پور خاطر نشان کرد: روز گذشته نیز 150 کیسه آرد احتکار شده در منزل مسکونی یک شهروند فومنی کشف و ضبط شد که پرونده آن برای اعمال قانون در این شعبه در حال بررسی است.

انتهای پیام/84002/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول