اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دی ماه سال‌جاری صورت گرفت

انجام 11600 فقره بازرسی از واحدهای صنفی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی دی ماه سال‌جاری 11 هزار و 629 فقره بازرسی از واحدهای صنفی مختلف استان زنجان صورت گرفته است.

انجام 11600 فقره بازرسی از واحدهای صنفی زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تعداد بازرسی‌های انجام شده از واحدهای خرده‌فروش و عمده صنفی در شهرستان زنجان 8 هزار و 773 فقره اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد بازرسی‌های صورت گرفته طی دی ماه سال‌جاری از واحدهای صنفی شهرستان ابهر 745 فقره بوده است، خاطرنشان کرد: مجموع بازرسی‌های صورت گرفته توسط مجمع امور صنفی در شهرستان خدابنده نیز 600 مورد اعلام شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه تعداد بازرسی‌های صورت گرفته طی دی ماه سال‌جاری در شهرستان خرم‌دره 575 مورد اعلام شده است، تصریح کرد: در شهرستان طارم نیز 206 فقره بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان صورت گرفته است.

*انجام 417 فقره بازرسی از واحدهای صنفی ایجرود

وی با بیان اینکه 417 فقره بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان ایجرود طی دی ماه سال‌جاری صورت گرفته است، اضافه کرد: در شهرستان ماهنشان نیز تعداد بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای صنفی در این مدت 314 فقره اعلام شده است.

شریفی مجموع گزارش‌های دریافتی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان را طی دی ماه سال‌جاری 294 فقره اعلام کرد و یادآور شد: 150 مورد از گزارشات دریافتی به شهرستان زنجان اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه 81 فقره از گزارشات دریافتی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان متعلق به شهرستان ابهر است، ادامه داد: 20 مورد از شکایات نیز در شهرستان خدابنده اعلام شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه تعداد شکایات مردمی ثبت شده طی دی ماه سال‌جاری در شهرستان خرم‌دره 35 مورد بوده است، تصریح کرد: در شهرستان طارم نیز تعداد شکایات مردمی ثبت شده 16 فقره اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه دو مورد از شکایات دریافتی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان از شهرستان ماهنشان بوده است، اضافه کرد: شکایتی از شهرستان ایجرود دریافت نشده است.

شریفی با بیان اینکه 68 فقره از شکایات و گزارشات مردمی دریافتی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان منجر به عدم تشکیل پرونده شده است، ادامه داد: برخی از شکایات و گزارشات نیز با رضایت شاکی برطرف شده است.

انتهای پیام/73006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول