اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بشرویه تاکید کرد

نظارت و بازرسی دقیق بر بازار

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بشرویه گفت: با توجه به روزهای پایانی سال و نیاز مردم به کالاهای اساسی باید نظارت و بازرسی دقیق‌تری بر واحدهای صنفی و بازار انجام شود.

نظارت و بازرسی دقیق بر بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا زمان‌زاده عصر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان بشرویه اظهار کرد: نقش مستقیم بازار در تمام ابعاد زندگی مردم انکارناپذیر است و اگر کوتاهی در این زمینه انجام شود سبب بروز مشکلات متعددی برای بازاریان و مردم می‌شود.

نظارت بر بازار سبب عدم سوء‌استفاده سودجویان می‌شود

وی ادامه داد: با وجود شرایط کنونی کشور عده‌ای سودجو با شایعه‌پراکنی در ارتباط با کالاهای اساسی و کمیاب شدن یا عدم وجود کالاها در بازار، سبب بروز مسائل روانی بر مردم شده و جو ناآرام و متشنجی را در بازار به وجود می‌آورند.

 

سرپرست فرمانداری بشرویه تاکید کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم و نیاز مردم به کالاهای اساسی افزایش می‌یابد، باید نظارت و بازرسی دقیق‌تری بر واحدهای صنفی و بازار انجام شود.

زمان‌زاده افزود: تمام دستگاه‌ها باید با تعامل یکدیگر و استفاده از توان حداکثری نیروهای خود از بروز این مشکلات در شهرستان جلوگیری کرده و با همکاری در زمینه تامین و توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار، دغدغه مردم را رفع کنند.

ارسال 515 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی

رئیس اداره تعزیرات حکومتی فردوس نیز با ارائه گزارشی از پرونده‌های وارد شده به تعزیرات اظهار کرد: از ابتدای امسال 515 پرونده تخلف از سه شهرستان فردوس، سرایان و بشرویه به تعزیرات حکومتی فردوس ارسال شده است.

 

محمود ذوالفقاری عنوان کرد: از این تعداد 454 پرونده مختومه برای اجرای حکم از شعبه خارج شده و محکومیت جزای نقدی متخلفان در حق دولت رقمی بالغ بر 358 میلیون و 772 هزار ریال بوده است.   

وی افزود: برای جبران خسارت به شاکیان این پرونده‌ها مبلغ 50 میلیون ریال به آنها استرداد شده و 32 فقره پرونده تخلف نیز با قرار منع تعقیب، از تخلف تبرئه شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی فردوس ادامه داد: 11 فقره پرونده قرار موقوفی تعقیب، 12 پرونده عدم صلاحیت و دو پرونده نیز با نصب پرده و تعطیلی واحد صنفی رسیدگی شده است.

ذوالفقاری از تشکیل کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات در هر شهرستان خبر داد و گفت: فلسفه وجودی این کمیسیون نظارت بر حسن اجرای قانون و آیین نامه‌های اداره تعزیرات حکومتی، هماهنگی و پشتیبانی لازم از مجریان طرح‌ها و سایر وظایفی که ستاد پشتیبانی تنظیم بازار تعیین کند، است.

انتهای پیام/69006/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول