اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راه استان زنجان:

خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی، متوقف و بازگردانده می‌شوند

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی، متوقف و بازگردانده می‌شوند.

خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی، متوقف و بازگردانده می‌شوند

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با تشریح خبر اعلام شده، از رانندگان خواست به علت شرایط و وضعیت آب و هوایی موجود، در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت تمایل تجهیزات ایمنی را با خود به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ماموران پلیس راه استان در جاده‌های مستقر بوده و با خودروهای متخلف برخورد می‌کنند، تصریح کرد: در صورتی که جاده خیس و وضعیت جوی نامساعد باشد، ماموران پلیس راه علاوه بر اعمال قانون در برخورد با خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی، خودروی مذکور را باز می‌گردانند، ولی در صورتی که وضعیت جوی مساعد و جاده خشک باشد، فقط اعمال قانون صورت می‌گیرد.

جانشین پلیس راه استان زنجان در ادامه با اشاره به تصادفات رخ داده در چند روز گذشته گفت: از اواخر هفته گذشته و اوایل هفته جاری یک تصادف فوتی در جاده‌های استان به وقوع پیوسته است.

وی همچنین با اشاره به وقوع هفت تصادف جرحی و 13 تصادف مجروحی گفت: همچنین در این مدت 27 تصادف خسارتی اتفاق افتاده است.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه با بررسی‌های به عمل آمده اغلب تصادفات رخ داده در جاده‌های استان به علت عدم توجه به جلو و بی‌دقتی رانندگان بوده است، گفت: به رانندگان توصیه می‌شود، در زمان خواب‌آلودگی و خستگی اقدام به رانندگی نکنند.

وی همچنین با تاکید بر استفاده رانندگان از تجهیزات ایمنی در زمان رانندگی ادامه داد: به رانندگانی که قصد عبور از جاده‌ها را دارند، توصیه می‌شود، برای دید بهتر در زمان مِه از چراغ‌های مه‌شکن استفاده کنند.

جانشین پلیس راه استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به بسته بودن جاده سرچم- اردبیل نیز اشاره داشت و گفت: این جاده تا 25 بهمن ماه، همه روزه از ساعت هشت صبح تا 16 عصر مسدود بوده و امکان تردد در آن وجود ندارد.

وی همچنین به وضعیت سایر محورهای مواصلاتی استان نیز اشاره داشت و افزود: در حال حاضر تردد در محور زنجان - طارم، تهم - چورزق ممکن است، ولی رانندگان حتماً باید زنجیر چرخ و لوازم ایمنی را با خود به همراه داشته باشند.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر ماموران پلیس راه در جاده‌های استان مشغول هدایت وسایط نقلیه عبوری هستند، افزود: بنا به گزارش‌های واصله از ماموران پلیس راه در حال حاضر امکان تردد در همه محورهای استان وجود دارد.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول