اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای مبارزه با جرایم خشن صورت گرفت

اجرای طرح‌های عملیاتی توسط پلیس آگاهی فارس

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فارس، از اجرای چند طرح عملیاتی در راستای مبارزه با جرایم خشن توسط مجموعه پلیس آگاهی این استان در دو هفته گذشته خبر داد.

اجرای طرح‌های عملیاتی توسط پلیس آگاهی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس حیدری با تشریح اقدامات مجموعه پلیس آگاهی فارس در یک هفته گذشته از همکاری دستگاه‌های مختلف با این مجموعه، به ویژه برخورد قاطع دستگاه قضایی با مجرمان و متخلفان، از تلاش اصحاب رسانه‌های فعال در فارس در راستای آگاه‌سازی شهروندان و پیشگیری از وقوع جرم قدردانی کرد.

وی در ادامه سخنان خود از اجرای چند طرح عملیاتی در راستای مبارزه با جرایم خشن توسط مجموعه پلیس آگاهی در دو هفته گذشته خبر داد و گفت: طی یک هفته اخیر با همکاری دیگر عوامل انتظامی همکاران ما در پلیس آگاهی بسیار موفق عمل کرده و در اکثر آیتم‌ها از جمله وقوع سرقت‌ها، جرایم خشن، جرایم جنایی، سرقت مسلحانه و ... شاهد کاهش وقوع و افزایش کشف و دستگیری بوده‌ایم.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اضافه کرد: در اجرای عملیات مختلف در راستای مبارزه با قاچاق کالا در دو هفته گذشته 30 هزار لیتر سوخت قاچاق، مقادیر قابل توجهی اقلام دارویی و لوازم آرایشی بهداشتی غیرمجاز  کشف شد.

حیدری جلب رضایتمندی شهروندان و مراجعان را به عنوان یکی از اهداف اصلی پلیس آگاهی عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا پلیس آگاهی با برگزاری دوره‌های آموزشی با محورهای توانمندسازی و تعالی رفتار کارکنان و تکریم ارباب رجوع قدم‌های مثبتی در این راه بر داشته و بررسی‌های به عمل آمده در سامانه‌های نظارتی نیز دلیلی محکم بر موفقیت ما در این مسیر است.

وی با ارائه هشدارهایی در مورد پیشگیری از وقوع سرقت، زورگیری، کیف‌قاپی و ... از شهروندان درخواست کرد هرگونه اطلاعات و اخبار خود را از طریق شماره تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان فارس در پایان ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌های شبانه‌روزی رده‌های انتظامی این استان و همکاری و تعامل بیش از پیش مردم و سایر دستگاه‌های دولتی امنیت و احساس امنیت در این استان همچنان برقرار باشد.

انتهای پیام/2448/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول