اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیشوا:

کاهش وقوع جرایم نتیجه حضور هدفمند پلیس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: کاهش وقوع بسیاری از جرایم، نتیجه حضور هدفمند پلیس در جامعه است.

کاهش وقوع جرایم نتیجه حضور هدفمند پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، امام جمعه شهرستان پیشوا، کاهش وقوع بسیاری از جرایم در ایام عزاداری ماه محرم الحرام و صفر را نتیجه حضور هدفمند پلیس در جامعه عنوان کرد.

حجت‌الاسلام رحمتی‌نیا با اشاره به تلاش مضاعف سبز جامگان نیروی انتظامی در ایام ماه محرم الحرام و صفر اظهار داشت: حضور هدفمند پلیس در ایام عزاداری، علاوه بر افزایش جلب اعتماد و ارتباط دو سویه مابین مردم و پلیس، کاهش وقوع بسیاری از جرایم را نیز در پی داشت.

وی ادامه داد: پلیس جمهوری اسلامی ایران با پلیس سایر کشورهای غربی تفاوت ماهوی دارد؛ چراکه پلیس ما تحت لوای پرچم اهل‌بیت (ع) و زعامت ولی‌امر مسلمین جهان رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

رحمتی‌نیا سپس با بیان فرازی از نهج‌البلاغه به اخلاق حسنه در پلیس اشاره کرد و به تشریح وظایف پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت.

وی در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از خدمات ارزنده پلیس افزود: امنیت را می‌توان یکی از نعمت‌های الهی تلقی کرد که در سایه آن انسان‌ها به آرامش و آسایش دست می‌یابند.

انتهای‌پیام/2462/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول