اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلانتر 176 حسن‌آباد:

شلیک پلیس سارقان سابقه‌دار لوازم خودرو را زمین‌گیر کرد

خبرگزاری فارس: کلانتر 176 حسن‌آباد از دستگیری دو سارق سابقه‌دار لوازم خودرو طی یک تعقیب و گریز پلیسی در محدوده «حسن‌آباد» خبر داد.

شلیک پلیس سارقان سابقه‌دار لوازم خودرو را زمین‌گیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین حسین‌زاده با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده خیابان‌های حسن‌آباد، از شناسایی و بازداشت دو سارق لوازم داخلی خودرو در این محدوده خبر داد.

رئیس کلانتری 176 حسن‌آباد در تشریح این خبر گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان در ارتباط با سرقت لوازم خودرو در ماموران دایره تجسس اقدام به شناسایی مناطق جرم‌خیز کردند، ماموران گشت کلانتری هنگام گشت‌زنی در محدوده ذکر شده بودند که به دو نفر که در حال وارسی خودروی سواری پارک شده بود، شدند.

حسین‌زاده اضافه کرد: ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به آنها نزدیک شدند اما متهمان به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجیح داده و با خودروی سواری پرایدی که در کناری متوقف شده بود متواری شدند.

کلانتر 176 حسن‌آباد عنوان کرد: با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد، راننده بدون توجه به اخطار پلیس همچنان بر سرعت خود می‌افزود که طی مسیر کوتاهی ماموران با استفاده از قانون بکارگیری از سلاح موفق شدند خودرو را متوقف و متهمان را که پیاده قصد فرار داشتند را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از خودرو متهمان که «‌بهزاد و ناصر نام داشتند تعدادی ابزار آلات سرقت، تعدادی پنل ضبط و دو عدد لاستیک خودرو کشف شد، در بازجویی‌های ابتدایی از متهمان مشخص شد متهمان سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام سرقت بازداشت شده‌اند.

رئیس کلانتری 176 حسن آباد در پایان تصریح کرد: ماموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در ارتباط با جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

انتهای پیام/2462/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول