اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله شبیری زنجانی:

پلیس به دلیل عمل به وظیفه مشمول عنایت امام عصر(عج) است

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم گفت: پلیس با تلاش و خدمتی که در راستای تامین نظم و امنیت انجام می‌دهد مورد عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) است.

پلیس به دلیل عمل به وظیفه مشمول عنایت امام عصر(عج) است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی در دیدار کارکنان یگان ویژه پاسداران قم با بیان اینکه خدمت به ملت مسلمان ایران توفیق بزرگ از سوی خداوند متعال است اظهار کرد: شغل شما حساس و مهم است و زحمت و سختی زیادی دارد و در مقابل اجر شما هم استثنایی و چشمگیر است.

وی اظهار کرد: شیطان در پی آن است که انسان‌ها را منحرف کرده و نگذارد نیات خیر آنها عملی شود بنابراین انسان باید در همه حال خداوند متعال را در نظر بگیرد.

آیت‌الله شبیری زنجانی افزود: پلیس با تلاش و خدمتی که در راستای تامین نظم و امنیت انجام می‌دهد مورد عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) است.

وی بیان داشت: شیطان در پی آن است تا شما در انجام وظایفتان سستی کنید، ان‌شاءالله در برابر توطئه‌های شیطان همیشه مقاوم خواهید بود.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول