اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه‌های پایانی سال جاری انجام می‌گیرد

حضور پلیس در مراکز تجاری آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: مراکز تجاری آذربایجان‌غربی در ماه‌های پایانی سال جاری توسط پلیس پیشگیری آذربایجان‌غربی کنترل می‌شود.

حضور پلیس در مراکز تجاری آذربایجان‌غربی

خسرو گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به دنبال افزایش سرقت احشام در آذربایجان‌غربی به واحدهای پلیس پیشگیری در استان ابلاغ شده که جلساتی با دامداران منعقد و شگردهای سارقان به آن‌ها اطلاع داده شود.

وی به سرقت از مصالح ساختمانی رها شده در ساختمان‌های نیمه‌کاره اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از وقوع سرقت در اماکن با همکاری شهرداری یک برگ توصیه‌های پلیسی به همراه مجوز ساخت در شهرداری ضمیمه و به متقاضیان داده می‌شود.

گل‌محمدی با بیان اینکه افراد از حمل غیرضروری پول نقد اجتناب کنند تصریح کرد: برای خرید مایحتاج می‌توان از کارت‌های بانکی استفاده کرد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: سرقت اینترنتی و کلاهبرداری از کارت‌های الکترونیکی رواج یافته است و مردم نباید رمز کارت بانکی خود را همراه کارت نگهداری کنند و یا آن را در اختیار افراد ناشناس قرار دهند.

وی به عدم استفاده مسافران از خودروهای شخصی به در جابه‌جایی‌های داخل شهری توصیه کرد و ابراز داشت: افرادی تحت عنوان مسافرکش در پیرامون مراکز تجاری و بازارهای هفتگی کسانی که پس از انجام معامله حامل وجه نقد هستند سوار اتومبیل شخصی خود می‌کنند و در ادامه مسیر اقدام به سرقت اموالش می‌کنند.

گل‌محمدی با اشاره به تدابیر امنیتی پایان سال جاری، اذعان داشت: مراکز تجاری آذربایجان‌غربی در ماه‌های پایان سال جاری با حضور محسوس و نامحسوس پلیس پیشگیری استان کنترل می‌شود.

انتهای پیام/61010/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول