اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اقدام سریع پلیس

کیف‏قاپ‏های تهرانی گرفتار پلیس شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 163 ولنجک از دستگیری دو کیف‌قاپ سابقه‏دار در خیابان مقدسی خبر داد و گفت: اقدام به‏موقع پلیس، این دو کیف‌قاپ را گرفتار کرد.

کیف‏قاپ‏های تهرانی گرفتار پلیس شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی پلیس تهران، جواد یاسینی افزود: مأموران گشت انتظامی این کلانتری هنگام گشت‏زنی در محدوده خیابان مقدسی حضور داشتند که چند تن از اهالی به آنها مراجعه کرده و اعلام داشتند که دقایقی پیش دو سارق اقدام به کیف‌قاپی از یک شهروند کرده‏اند.

وی بیان داشت: بلافاصله مأموران با راهنمایی‏های انجام شده از سوی شهروندان، برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که طی آن فرد مال‏باخته با ارائه مشخصات ظاهری سارقان، موضوع را بیان کرد و درخواست بازگرداندن کیفش را داشت.

یاسینی ادامه داد: با توجه به اینکه امکان حضور متهمان در این محدوده بسیار بود، کلیه محل‏های اطراف تحت نظر قرار گرفت و مأموران گشت انتظامی این کلانتری همه نقاط مهم را مورد بازرسی قرار دادند.

وی تصریح کرد: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه مأموران موفق شدند این دو متهم را که «مهران» و «اکبر» نام داشتند، در یکی از کوچه‏های اطراف محل در حال فرار شناسایی و بازداشت کنند.

رئیس کلانتری 163 ولنجک اضافه کرد: هر دو متهم در بازرسی‏های انجام شده ضمن اعتراف به جرم خود، به ده‏ها فقره سرقت و کیف‏قاپی اقرار کردند.

انتهای پیام/2568/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول