اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی خبر داد

آموزش بیش از 21 هزار همیار پلیس در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی از آموزش بیش از 21 هزار همیار پلیس طی 10 ماهه اول سال جاری در استان خبر داد.

آموزش بیش از 21 هزار همیار پلیس در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، مهدی اسماعیلی از آموزش بیش از 21 هزار همیار پلیس طی 10 ماهه اول سال جاری در استان خبر داد و اظهار داشت: طرح همیار پلیس به عنوان یکی از راهکارهای عملی آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به کودکان با همکاری پلیس راهور و مدیران مدارس و دانش آموزان در استان خراسان شمالی به اجرا گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش فرهنگ نظم و ایمنی صحیح ترافیکی، بهترین راه کاهش این صدمات و زیان‌های جانی، جسمی و مالی است، گفت: تعامل بهینه ناجا با آموزش و پرورش برای ارتقای فرهنگ نظم و ایمنی ترافیکی کشور همواره مورد توجه پلیس راهور بوده و اجرای طرح آموزش همیاران پلیس در کلیه مدارس در سطح استان خراسان شمالی با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی با اشاره به حضور مستمر کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در مدارس بیان داشت: در اجرای این طرح از ابتدای سال تحصیلی در حدود 21 هزار و 453 نفر همیار پلیس مورد آموزش قرار گرفته‌اند.

اسماعیلی اظهار داشت: طی 10 ماهه اول سال جاری برای بیش از 3 هزار نفر از رانندگان متخلف خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی جهت اجرای قوانین و مقررات و همچنین احترام به حقوق شهروندی کلاس توجیهی و آموزش تکمیلی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب بیش از 5 هزار دانش آموز واجد شرایط و اختصاص لباس، تابلو و علائم لازم، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رانندگان سرویس‌های مدارس به تعداد 150 نفر، رانندگان درون سازمانی به تعداد 210 نفر، رانندگان برون سازمانی، ادارات راه و شهرسازی و حمل و نقل به تعداد 430 نفر، تعامل با مرکز اطلاع رسانی پلیس و همچنین صدا و سیما استان خراسان شمالی از دیگر اقدامات پلیس راهور استان طی مدت یاد شده بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی اثرات مثبت اجرای طرح آموزش همیاران پلیس در کاهش سوانح رانندگی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: آموزش و آشنایی دانش آموزان و رانندگان با موارد ایمنی ترافیک و مقررات و تخلفات رانندگی می‌تواند موجب ارتقای سطح فرهنگ ایمنی و ترافیک و تقویت انضباط اجتماعی،تقویت روحیه مسئولیت پذیری، خودباوری و اعتماد به نفس شود.

انتهای پیام/63002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول