اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سارق خودروهای پراید به دام پلیس گیلان افتاد

خبرگزاری فارس: سارق اصفهانی ساکن رشت با 12 فقره سرقت خودروهای پراید توسط کارآگاهان آگاهی گیلان دستگیر شد.

سارق خودروهای پراید به دام پلیس گیلان افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از پلیس گیلان، در پی وقوع چندین فقره سرقت سریالی رینگ و ضبط خودروهای پراید در دی ماه سال جاری در سطح حوزه استحفاظی رشت، کارآگاهان پلیس گیلان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

کارآگاهان آگاهی در بررسی‌های خود با اطلاع از این موضوع که سارق یا سارقان در سرقت‌های سریالی خود پس از به سرقت بردن خودروی پراید، رینگ‌ها و ضبط‌ها را از خودرو جدا کرده و سپس خودرو را در مکان دیگری رها می‌کنند، تعامل خود را با مغازه‌های آپاراتی و فروشگاه‌های ضبط و صوت ارتقا دادند.

تعامل حسنه پلیس با مغازه‌ها موجب تنگ شدن عرصه فروش اموال سرقتی و شناسایی سارق لوازم داخلی خودروهای پراید شده و گروه‌های عملیاتی وی را در سطح شهر رشت در حالی که به دنبال مشتری برای فروش رینگ خودروها بود، شناسایی کردند.

امیر حسین اهل اصفهان ساکن رشت که با دیدن پلیس در صدد فرار از دست قانون برآمده بود نتوانست به فرارش ادامه دهد و در عملیات غافل گیرانه پلیس تسلیم شد.

وی در اعتراف خود به پلیس گفت: تبحر خاصی در باز کردن درب خودروهای پراید مدل پایین و سرقت رینگ‌های اسپرت و ضبط این نوع از خودروها دارم به طوری که در دی ماه امسال 12 فقره از این خودروها را سرقت کرده‌ام.

در بررسی که از سوابق این سارق به عمل آمده است، وی اعتیاد به مواد مخدر از نوع حشیش داشته و دارای شش فقره سابقه سرقت خودرو و کیف‌قاپی در اصفهان و تهران بوده و در تاریخ اول دی ماه سال گذشته نیز از زندان تهران آزاد شده بود.

این متهم صحت اظهارات خود را با تشریح صحنه‌های سرقت اعلام کرده و در اجرای دستور قضایی با قرار صادره اکنون در راستای کشف دیگر سرقت‌های ارتکابی و دستگیری هم دستش و مال‌خران اموال مسروقه در اختیار پلیس آگاهی است.

انتهای پیام/2300/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول