اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استان البرز تأکید کرد

مشاوره و مددکاری در راستای تحقق پلیس جامعه محور

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: وجود کارشناسان مجرب و متعهد مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها در راستای تحقق پلیس جامعه محور است.

مشاوره و مددکاری در راستای تحقق پلیس جامعه محور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، محمدرضا خسروی با اشاره به جایگاه ویژه و نقش مددکاران در تحقق اهداف نیروی انتظامی اظهار داشت: بی‌شک تغییر نگرش و ذهنیت افراد نسبت به امور جاری کار دشواری است و تحقق این امر مستلزم وجود افراد متخصص و کارآزموده است.

وی افزود: مشاوره کارشناسانه افرادی که دچار آسیب‌های روحی ـ روانی شده‌اند و در سراشیبی مسیر زندگی خود قرار دارند می‌تواند فرد آسیب دیده را از افتادن بیشتر در مسیر نابودی و تباهی نجات دهد و زندگی دوباره به او ببخشد.

خسروی با اشاره به اینکه نجات یک فرد به منزله نجات یک جامعه است اظهار داشت: نقش یک مشاور کارآزموده، مجرب و متعهد دقیقاً در راستای آموزه‌های دینی می‌باشد و باید به دیده احترام به این جایگاه نگریست چرا که با راهنمایی و مشاوره تخصصی، علمی و دلسوزانه می‌توان یک فرد را که دچار آسیب روحی‌ ـ روانی شده است و خود را در پایان راه زندگی می‌داند، دوباره به مسیر عادی زندگی بازگرداند و زندگی را مجدداً به او هدیه نمود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز در پایان تأکید کرد: جایگاه اجتماعی افراد هر چه حساس و تخصصی‌تر باشد نیازمند افراد کارآزموده، خبره و متخصص می‌باشد تا بتوانند وظایف و مأموریت‌های خود را به نحو مطلوب انجام دهند. بنابراین مشاوران و مددکاران نیروی انتظامی باید با فراگیری روش‌های نوین روانشناختی، بهترین مشاوره و راهنمایی را به مراجعان خود بدهند.

انتهای پیام/2302/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول