اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان خبر داد

رونمایی از پلیس دوچرخه‌سوار

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان گفت: در همایش بزرگ و با شکوه دوچرخه سواری از پلیس دوچرخه‌سوار رونمایی شد.

رونمایی از پلیس دوچرخه‌سوار

کیوان لیمویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به همایش بزرگ و با شکوه دوچرخه‌سواری اصفهان اظهار کرد: هیئت دوچرخه‌سواری استان با همکاری دیگر ارگان‌ها به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی همایش باشکوه دوچرخه سواری را در شهر اصفهان برگزار نمود.

وی تصریح کرد: در این همایش سه رویداد مهم رقم خورد که می‌توان به دوچرخه‌سواری مسئولین استان، رونمایی از پلیس دوچرخه‌سوار که در این مراسم اسکورت کاروان دوچرخه‌سواری را برعهده داشتند و چاپ تمبر پستی این همایش به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد.

لیمویی ادامه داد: با برگزاری این همایش شور و نشاط خاصی را بین مردم به خصوص ورزشکاران و جامعه دوچرخه‌سواری اصفهان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایجاد نمودیم و از کسانی‌که هیئت را در برگزاری چنین همایش باشکوهی یاری کردند تا اصفهان هوای پاکی را تجربه کند تشکر ویژه ای دارم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان افزود: در صورتی‌که در شهر دوچرخه‌ها خواهان هوای پاک هستیم باید از دوچرخه به عنوان یک وسیله پاک به جای خودروهای تک سرنشین استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: در این مراسم محمدرضا محمدجواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، شیشه فروش مدیریت بحران استانداری، مهنام مشاور ورزشی استاندار، مهدی اسدی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان، غلامعلی ابراهیمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان حضور داشتند.

لیمویی ادامه داد: در مراسم اختتامیه که در ورزشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد به بیش از 40 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی از سوی هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اداره کل پست استان اصفهان و شرکت سپاهان همراه اهدا شد.

وی تأکید کرد: در این مراسم به کوچکترین و مسن‌ترین رکابزن نیز هدایای اهدا شد.

انتهای پیام/63020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول