اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان:

حفظ احترام جزو وظایف پلیس است

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: حفظ احترام و خوش‌اخلاقی جزو وظایف پلیس است.

حفظ احترام جزو وظایف پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌ الاسلام هادی شکری عصر امروز در کارگاه آموزشی حفاظتی‌ صیانتی استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان پیمانی نیروی انتظامی، حفظ آبروی مومن را از آبروی خانه خدا برتر عنوان کرد.

وی با تاکید بر لزوم خوش‌اخلاقی در هنگام انجام وظیفه، اظهار کرد: خوش اخلاقی در رئوس برنامه‌های ائمه معصومین (ع) بوده و پیامبر خدا (ص) نیز در اجرای فرمایش خود از سوی خداوند متعال برای تکمیل صفات اخلاق در جامعه مبعوث شده است.

این مسئول امنیت را حق مردم دانست و تصریح کرد: ما متولیان امنیت باید نهایت تلاش خود را به‌کار بگیریم تا مردم در آرامش و آسایش باشند.

وی ضرورت انجام وظایف توسط پلیس توأم با متانت، حفظ احترام و خوش اخلاقی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: پلیس نباید در هنگام انجام وظیفه، اتهام‌های ناروا به اشخاص وارد کند و یا اینکه نسنجیده نسبت به شخصی مشکوک شود، زیرا حفظ آبروی مومن از آبروی خانه خدا برتر است.

وی نگاه بالسویه پلیس به مردم در حین انجام ماموریت را مهم خواند و خاطر نشان کرد: امنیت، حق آحاد جامعه بوده و قانون نیز باید به صورت یکسان در جامعه اجرا شود.

شکری با تشریح وظایف نظارتی عقیدتی‌ سیاسی، حفاظت اطلاعات و بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان اذعان کرد: فردی که در لباس نیروی انتظامی موجبات تضییع حقوق یا ناامنی مردم را فراهم کند و یا اینکه نسبت به ناهنجاری‌ها احساس مسئولیت نکند، علاوه بر اینکه برای فرد خاطی تصمیمات قضایی اتخاذ می‌شود در نیروی انتظامی نیز جایی نخواهد داشت.

وی حرکت دنیا را سریع و جوانی را بهترین زمان برای جمع‌آوری توشه آخرت نامید و متذکر شد: امیدواریم با اعمال حسنه خود بیشترین ذخیره را برای آخرت فراهم کنیم.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول