اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کلانتری 131:

ظن پلیس زورگیر سابقه‌دار را قبل از هر اقدامی گرفتار قانون کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست کلانتری 131 از دستگیری یک زورگیر سابقه‌دار قبل از هر اقدامی طی اجرای طرح امنیت محله محور در جنوب تهران خبر داد.

ظن پلیس زورگیر سابقه‌دار را قبل از هر اقدامی گرفتار قانون کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران و به‌ نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، علی کبودوند از دستگیری یک زورگیر سابقه‌دار قبل از هر اقدامی طی اجرای طرح امنیت محله محور در خیابان «فدائیان اسلام»‌ جنوب پایتخت خبر داد.

سرپرست کلانتری 131 پایتخت گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و مطالبات شهروندان در ارتباط با برخورد با سارقان در این منطقه، دایره تجسس کلانتری تحقیقات خود را در خصوص شناسایی منطق جرم خیز آغاز کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: مأموران گشت کلانتری هنگام گشت‌زنی در منطقه دولت‌آباد خیابان «فدائیان اسلام» بودند که به فردی با ظاهری نامناسب که در حال پرسه زدن بود، مشکوک شدند.

کبودوند ادامه داد: مأموران برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به وی نزدیک شدند، اما مظنون به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شد که با فرار متهم، عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که طی مسیر کوتاهی مأموران موفق شدند این متهم را دستگیر کنند.

سرپرست کلانتری 131 در ادامه اظهار داشت: در بازرسی بدنی از این متهم، دو قبضه چاقو و دو دستگاه تلفن همراه کشف شد و در بازجویی‌های اولیه مشخص شد که متهم سابقه‌دار است و چندین مرتبه به اتهام سرقت و زورگیری بازداشت شده است.

کبودوند در پایان تصریح کرد: مأموران متهم را به ‌همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

انتهای پیام/2462/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول