اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل امور هنری و مناسبت‌های معاونت اجتماعی ناجا:

پلیس سنتی نمی‌تواند در راستای برقراری امنیت در جامعه گام بردارد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل امور هنری معاونت اجتماعی ناجا گفت: در حال حاضر پلیس سنتی نمی‌تواند در راستای برقراری امنیت مطلوب در جامعه گام بردارد، امنیت پایدار محصول فعالیت‌های فرهنگی، همکاری و همت مضاعف همه اقشار اجتماعی است.

پلیس سنتی نمی‌تواند در راستای برقراری امنیت در جامعه گام بردارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا توحیدیان صبح امروز در دیدار با کارکنان معاونت اجتماعی پلیس بوشهر اظهار داشت: معاونت اجتماعی از معاونت‌های ماموریتی در نیروی انتظامی است که با رویکرد جامعه محوری در جلب مشارکت‌پذیری آحاد جامعه برای برقراری و حفظ نظم و امنیت در جامعه گام بر می‌دارد.

وی معاونت اجتماعی را یک معاونت پویا، خلاق، علمی و حلقه اتصال بین پلیس‌های تخصصی و جامعه دانست و اظهار داشت: این معاونت با رویکرد جامعه محوری سعی در جلب مشارکت پذیری آحاد جامعه برای برقراری و حفظ نظم و امنیت در جامعه دارد که خوشبختانه تاکنون موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به تغییرات قابل توجه و شگرف در عرصه‌های مختلف در سطح جهان تصریح کرد: این تغییرات به طور سریع، مدام و سرسام آور زندگی اجتماعی را تحت تاْثیر قرار داده است که در این شرایط پلیسی کارآمد است که وظایف و مسئولیت‌های خود را با شرایط جدید متناسب کند.

توحیدیان ادامه داد: تعمیق ارتباط پلیس و مردم را زیربنایی‌ترین اصل مشارکت و رویکرد اجتماعی پلیس دانست و تاکید کرد: مطالعه، آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق از سازه‌های زیربنایی این ارتباط است و باید در تمام اقدامات و عملکرد پلیس سهم مردم نمود عینی و کاربردی پیدا کند.

سرپرست اداره کل امور هنری و مناسبت‌های معاونت اجتماعی ناجا با بیان اینکه تولید امنیت نیازمند مشارکت همگانی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پلیس سنتی نمی‌تواند در راستای برقراری امنیت مطلوب در جامعه گام بردارد، در واقع امنیت پایدار محصول فعالیت‌های فرهنگی، همدلی، همکاری و همت مضاعف همه اقشار اجتماعی است.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول