اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل خبر داد

حمایت دولت از ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر‌رسمی

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: دولت خدمتگزار از ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر‌رسمی و احیای بافت‌های فرسوده در مناطق شهری حمایت می‌کند.

حمایت دولت از ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر‌رسمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان ظهر امروز در مراسم تقدیم لایحه بودجه شهرداری به شورای شهر اظهار داشت: عملکردی که شهرداری‌ها امروز از خود به جا گذاشته‌اند، نمود بارزی از مطلوبیت‌ کارهای عمرانی و اجرایی در کشور است که دولت خدمتگزار شبانه‌روز سعی می‌کند در سنگر‌های مختلف به این مجموعه‌ها کمک کرده و یاریگر توسعه و عمران شهری باشد.

وی به گستردگی شهر اردبیل و ارائه خدمات برای بیش از 500 هزار نفر جمعیت شهری اشاره کرد و گفت:‌ ارائه خدمات به این میزان شهروند قطعاً به برنامه‌ریزی و حرکت معقول نیاز دارد تا در تمام حوزه‌ها و جنبه‌ها اعم از عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فضای سبز بتوان عملکرد مثبتی را به جا گذاشت.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل عنوان کرد: اگر در این حوزه برنامه‌های ما عملیاتی و به شکل اجرایی صورت نگیرد با شعار دادن و بیان برخی آمار و ارقام نمی‌توان کاری پیش برد که ضرورت دارد شهرداری‌ها همه توان و همت خود را به کار گیرند تا اوضاع شهر سامان پیدا کند.

میرجعفریان یکی از بهترین جلوه‌های حمایتی دولت از شهرداری اردبیل را احداث ده‌ها پل غیر هم‌سطح در سطح شهر در هفت سال گذشته اعلام کرد و ادامه داد: نهضت عمران و آبادانی که در کشور و به تبع آن در شهر اردبیل با همراهی شورا و شهرداری رخ داده است سبب شده تا بخش عظیمی از دغدغه‌های مردم در حوزه آسفالت معابر و کوچه‌ها، توسعه فضای سبز و روان‌سازی ترافیک برطرف شود.

این مسئول با تاکید بر حل مشکلات ترافیکی با بازگشایی معابر و خیابان‌ها و گذرگاه‌های جدید بیان داشت: در کنار این امر شهرداری‌ها همت والایی به خرج داده‌اند تا با کمترین امکانات و بیشترین کار و تلاش فضای سکونتگاهی غیر رسمی را سامان داده و با همکاری وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور آسیب‌هایی که در این حوزه تهدیدکننده بود، برطرف شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با تاکید بر موضوع توسعه فضای سبز و رعایت ضوابط و مقررات در این زمینه تصریح کرد:‌ شهرداری اردبیل امسال با احداث بهسازی و راه‌اندازی پارک‌ها و همچنین تفرجگاه‌های مختلف سعی کرده است در این زمینه حرکتی مطلوب، شایسته و در خور تقدیر از خود به جای بگذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میرجعفریان در پایان سخنان خود همدلی و همراهی شورا و شهرداری را در توسعه روزافزون و حرکت‌های تاثیر‌گذار یاد کرد و اذعان داشت: آنچه که محصول این تعامل می‌تواند باشد عمران و آبادانی مضاعف‌ شهرها و سکونت‌گاه‌های شهری است.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول