اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر تاکید کرد

حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه ورزش

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر از حمایت فرمانداری اهر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه ورزش خبر داد.

حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جمع ورزشکاران و مدال‌آوران اهری با اشاره به جمعیت بالای 150 هزار نفری شهرستان اهر سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش بالاخص ایجاد سالن‌های چند منظوره را برای توسعه فعالیت‌های ورزشی جوانان منطقه دارای توجیه اقتصادی برای سرمایه‌گذاران برشمرد و از آمادگی کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان برای ارائه تسهیلات به اینگونه طرح‌ها خبر داد.

وی افزود: زمین لازم برای مجموعه ورزشی 5 هزار نفری شهرستان اهر که از مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده تأمین و به پیمانکار واگذار و عملیات اجرایی درحال اجراست که امیدواریم با تسریع در اجرای این پروژه و اختصاص اعتبارات کافی شاهد بهره‌مندی اهالی ورزش از این مجموعه عظیم باشیم.

فرماندار اهر با اشاره به پیشینه ورزشی فرهنگی این شهرستان حمایت از ورزش شهرستان را وظیفه همه مسئولان برشمرد و افزود: فرمانداری اهر آمادگی دارد تا حد وسع و توان خود زمینه هماهنگی لازم را با ادارات و نهادها به عمل آورده تا در حد امکان از تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف حمایت شود.

وی افزود: متأسفانه نبود شرکت‌هایی با پشتوانه مالی مناسب باعث شده که تیم‌های فعال نتوانند به نحو شایسته پشتوانه‌های مالی شوند که امیدواریم با تدابیر لازم بتوانیم مشکلات مالی آنها را حل کنیم.

صدیقی ورزش را مایه شادابی و سلامت جامعه برشمرد و افزود: باید همه اهالی ورزش و مسئولان با تدابیر لازم زمینه ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش و تفریحات سالم و با نشاط فراهم کنند.

وی افزود: باید تمهیداتی فراهم شود تا با جوانان به زبان خود جوانان سخن گفته و برنامه‌های متناسب با سلایق آنها فراهم کنیم تا این قشر آینده ساز با نشاط و پویا در سطح جامعه فعالیت کنند.

بهمن آجری رئیس اداره ورزش و جوانان اهر، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده از سوی اداره ورزش و جوانان را در حوزه ورزش و امور مربوط به جوانان ارائه کرد و در پایان در یک نشست صمیمی ورزشکاران، قهرمانان ورزشی و روسای هیئت‌ها سئوالات و مشکلات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/60002/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول