اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان:

برای برد به حمایت هواداران نیاز داریم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: در بازی مرحله حذفی نیاز مبرمی به حضور هوادران داریم تا بتوانیم برابر ماهان سپاهان اصفهان با بیش از پنج اختلاف امتیاز پیروز شویم.

برای برد به حمایت هواداران نیاز داریم

محسن داوری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: در بازی مرحله حذفی نیاز مبرمی به حضور هواداران داریم تا با شور و اشتیاق حاکم در سالن بتوانیم برابر ماهان سپاهان اصفهان با بیش از پنج اختلاف امتیاز برنده باشیم.

وی افزود: این بازی را برای عموم آزاد اعلام کرده‌ و در این دیدار جوایزی به قید قرعه به هواداران اهدا خواهد شد.

سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: اگر با بیش از پنج امتیاز پیروز این میدان باشیم کار به بازی سوم و به قید قرعه می‌کشد و اگر با کمتر از پنج امتیاز پیروز شویم، در اصفهان باید به مصاف این تیم برویم و در صورت شکست نیز از دور مسابقات کنار رفته و از صعود به لیگ برتر باز خواهیم ماند.

وی در مورد بازی دور رفت تصریح کرد: بازی جمعه هفته گذشته را گرچه با حساب 41 بر 46 واگذار کردیم اما چند تن از بازیکنانمان را به دلیل بیماری در اختیار نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم‌های بسکتبال صنعت نفت آبادان و ماهان سپاهان اصفهان از مرحله دوم حذفی لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه و از ساعت چهار بعد از ظهر در سالن 17 شهریور آبادان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/ 72001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول