اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی:

تفاهم‌نامه‌ای برای حمایت از واحدهای صنایع غذایی خراسان‌رضوی منعقد شد

خبرگزاری فارس: معاون شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشکده علوم و صنایع غذایی و شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی برای حمایت از واحدهای صنایع غذایی استان منعقد شده است.

تفاهم‌نامه‌ای برای حمایت از واحدهای صنایع غذایی خراسان‌رضوی منعقد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی، مسعود مهدی‌زاده اظهار کرد: در راستای رفع نیازهای پژوهشی واحدهای صنایع غذایی استان با هدف افزایش بهره‌وری و ارتقاء صنایع غذایی تفاهم‌نامه مشترک به امضا رسید.

وی افزود: این تفاهم‌نامه در راستای عارضه‌یابی واحدهای صنعتی غذایی استان خراسان‌رضوی و تلاش در جهت برآورد نیازهای پژوهشی تا مرحله تبیین دانش فنی در قالب تعریف و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و کاربردی قرار دارد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: حمایت‌ها در مرحله رساله‌های دکتری، پس از توافق روی موضوعات و تامین 50 درصد هزینه پژوهش‌های مورد نیاز صنایع غذایی استان از سوی پژوهشکده صورت می‌پذیرد.

گفتنی است 3 هزار و 190 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی مستقر هستند که حمایت از رشد و توسعه صنایع مستقر در این شهرک‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی است.

انتهای پیام/70002/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول