اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی فنی ایران خبر داد

اجرای قوانین حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی در منطقه آزاد انزلی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی فنی ایران گفت: قوانین حمایتی این مرکز از سرمایه‌گذاران خارجی در منطقه آزاد انزلی اجرایی می‌شود.

اجرای قوانین حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی در منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابوالفضل کوددهی در جریان بازدید از منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه این منطقه دارای توانمندی‌های ویژه برای جذب سرمایه‌گذار خارجی است، اظهار کرد: با عنایت به وجود مزایا و معافیت‌های قانونی متعددی که در منطقه آزاد انزلی از طرف قانونگذار تصویب شده و دارا بودن مزایایی چون قرار گرفتن در کریدور بین‌المللی ترانزیتی شمال‌جنوب این منطقه مزیت ویژه گیلان و کشور برای جذب سرمایه‌گذار داخلی به ویژه خارجی است.

وی کارکرد اصلی مناطق آزاد را تسهیل و فراهم کردن شرایط لازم برای فعالیت سرمایه‌گذاران اعلام کرد و افزود: افزایش حضور فعالان اقتصادی و رشد صدور مجوزهای لازم برای فعالیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از شاخصه‌های موفقیت هر منطقه آزاد در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده است.

رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصاد فنی ایران، آمادگی این مرکز به منظور اعمال قانون حمایت از سرمایه‌گذاری‌های خارجی برای سرمایه‌گذاران خارجی فعال در منطقه آزاد انزلی را اعلام کرد.

وی افزود: حاضریم فرصت‌های سرمایه‌گذاری امکان‌سنجی شده منطقه آزاد انزلی را در این مرکز و در نمایشگاه‌های خارجی به منظور معرفی به سرمایه‌گذاران بین‌المللی عرضه کنیم.

کوددهی، پروژه احداث بندر کاسپین در منطقه آزاد انزلی را ظرفیت مناسبی برای قرار گرفتن در بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران به شرکت‌های بین‌المللی اعلام کرد.

به گزارش فارس، بازدید از فاز صنعت و تجارت، مذاکره با معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری، مدیر سرمایه‌گذاری، رئیس واحد کار و خدمات اشتغال منطقه آزاد انزلی و رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی گیلان به همراه گفت‌وگو با مدیران شرکت‌های خارجی فعال در منطقه از جمله برنامه‌های کوددهی بود.

انتهای پیام/84001/ج20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول