اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن بومی تیم فوتبال پاس همدان:

تیم پاس متعلق به تمام همدانی‌هاست / نیازمند حمایت مردم و مسئولان هستیم

خبرگزاری فارس: بازیکن بومی تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه تیم پاس متعلق به همدانی‌هاست، گفت: مردم همدان با حمایت بیشتر و صبوری از تیم خود پشتیبانی کنند تا به یاری خدا به لیگ برتر برویم.

تیم پاس متعلق به تمام همدانی‌هاست / نیازمند حمایت مردم و مسئولان هستیم

مهرداد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: تیم پاس از بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای برخوردار است و از ابتدای فصل بازی‌های خوبی را ارائه کرده اما تا کنون نتوانسته به حق خود در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته یک برسد.

وی افزود: اضافه شدن امید طیری به تیم به عنوان سرمربی در این مدت کوتاه تأثیرات خوبی از نظر روحی و روانی به تیم داشته است و با رفاقت که با تک تک بچه‌های تیم برقرار کرده از نظر روحی شرایط خوبی داریم که امیدواریم با این رفاقت‌ها بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

بازیکن همدانی تیم فوتبال پاس در ادامه تصریح کرد: در دو بازی اخیر تیم در همدان اتفاقات خوبی از سوی برخی از تماشاگران و هواداران همدانی شاهد نبودیم و شک نداریم این حواشی برنامه‌ریزی شده و دست‌های پشت پرده‌ که دوست ندارند فوتبال همدان به خصوص تیم پاس رشد کند در کار هستند.

وی اضافه کرد: در بازی برابر شهرداری بندرعباس مرتضی تبریزی و در بازی ایرانجوان من که هر دو بازیکن همدان هستیم و با افتخار پیراهن تیم شهر خودمان را می‌پوشیم از دقیقه 60 بازی مورد اهانت و بدترین الفاظ از سوی بعضی از تماشاگران بودیم که این برای بازیکن بومی بسیار سخت و غیر قابل تحمل است.

رضایی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه تا پایان هفته هفدهم چه میزان از مبلغ قرارداد خود را دریافت کردند، تأکید کرد: در هیچ تیمی در ایران شما سراغ ندارید بازیکن با گرفتن فقط 20 تا 25 درصد از کل مبلغ با جان و دل و تعصب و غیرت برای تیمش بازی کند تک‌تک بازیکنان قدیمی و با تجربه تیم که سابقه لیگ برتر دارند بیشتر از خودگذشتگی دارند و برای رفع مشکلات مالی تیم هر کاری بتوانند می‌کنند که این در نوع خود جالب توجه است.

وی با اشاره به تمریناتی که در تهران تیم انجام داده است، تصریح کرد: با تصمیم کادر فنی از روز یکشنبه در تهران و زمین چمن شماره 3 ورزشگاه آزادی تمرینات خود را برای بازی برابر فولاد یزد انجام دادیم و با خواست کادر فنی تمرینات برای رفع مشکل گلزنی تیم بسیار خوب و حرفه‌ای‌تر دنبال و پیگیری شده است.

بازیکن همدانی تیم فوتبال پاس از مردم ورزش‌دوست همدانی خواست تا مثل قبل از تیم خودشان حمایت کنند و گفت: تیم پاس متعلق به مردم همدان است و این تیم سرمایه اصلی‌اش همین مردم هستند.

وی گفت: امیدواریم با کمک مسئولان استان بتوانیم جایگاه واقعی پاس را در فوتبال همدان به دست آوریم.

تا پایان هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور(جام آزادگان)  تیم فوتبال پاس همدان با کسب 28 امتیاز در رده چهارم گروه یک این رقابت‌ها قرار دارد روز پنج‌شنبه 12 بهمن ماه در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد برابر تیم رده سیزدهمی فولاد یزد به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول