اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

حمایت دولت و مسئولان از واحدهای تولیدی استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از اختصاص تسهیلات ویژه در راستای حمایت از واحدهای تولیدی استان خبر داد.

حمایت دولت و مسئولان از واحدهای تولیدی استان زنجان

سعید عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تأکید بر اینکه رصد مسائل مهم اقتصادی استان یکی از وظایف مهم دستگاه‌هایی اجرایی مربوطه است، اظهار داشت: باید تا پایان امسال گزارش جامعی از کمیته‌‎‌های هشت‌گانه کارگروه اقتصادی داشته باشیم تا بتوانیم برنامه‌های تدوین شده امسال را عملیاتی کرده و برای سال آینده خیز بلندی برداریم.

وی با بیان اینکه دو موضوع بسیار مهم حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری مشکل‌دار و ایجاد ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری جدید جزو وظایف کمیته‌های کارگروه تخصصی اقتصادی و تولیدی استان است، تصریح کرد: رویکرد استان با تشکیل کمیته بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در سال حمایت از تولید ملی صیانت از طرح‌های سرمایه‌گذاری استان است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه کمیته بررسی مشکلات طرح‌‎‌های سرمایه‌گذاری استان باید با جدیت بیشتری به کار خود ادامه ‌دهد، اظهار کرد: امیدواریم با رویکرد استان در این زمینه، طرح‌های سرمایه‌‌گذاری با مشکلی مواجه نشوند.

وی افزود: در صورت وجود هرگونه مشکل برای طرح‌ها، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان نسبت به رفع آن‌ها اقدامات لازم را انجام خواهد داد تا کارها به گونه‌‎‌ای پیش برود که طرح‌های مذکور بتوانند در استان به نتیجه مطلوب خود برسند.

عباسی در ادامه از اختصاص تسهیلات 60 میلیارد ریالی برای صیانت از واحدهای مشکل‌دار در استان خبر داد و افزود: یک درصد از این اعتبارات در اختیار استان قرار دارد، که امیدواریم بعد از عقد تفاهم بین سازمان صنعت، معدن و تجارت و بانک توسعه تعاون، تسهیلات ابلاغ شده به استان آماده پرداخت شود که این مهم باید تا پایان سال‌جاری محقق شود.

وی با بیان اینکه بحث وصول مطالبات بانکی، یکی دیگر از وظایف کارگروه تخصصی اقتصادی و تولیدی استان است، ابراز کرد: در این راستا تأمین منابع مالی برای واحدهای تولیدی در دستور کار قرار می‌گیرد، که باید شبکه بانکی و دستگاه‌های اجرایی نگاه حمایتی برای رفع مشکلات بانکی سرمایه‌گذار داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با تأکید بر اینکه همه برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم از ظرفیت‌های صندوق توسعه ملی به موقع و قبل از پایان سال استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: اهتمام به این موضوع یکی از مهم‌ترین راه‌های حل مشکلات است که باید برای بالا بردن سهم استان از صندوق توسعه ملی، تعامل و همکاری در استان را از اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم.

انتهای پیام/2308/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول