اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

حمایت از کارآفرینان سبب مجد اقتصاد ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان سبب مجد اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی است.

حمایت از کارآفرینان سبب مجد اقتصاد ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیرمؤذن در مراسم افتتاح واحد 80 هزار قطعه‌ای پرورش مرغ مادر گوشتی در اردبیل اظهار داشت: ما اگر می‌خواهیم در بخش رونق اقتصادی و کارآفرینی موفق عمل کنیم باید اساسی‌ترین تکیه خودمان را بر جذب سرمایه‌گذاری‌ها و استفاده از توانمندی بخش غیردولتی کنیم که در این باب می‌تواند کارگشا باشد.

وی با بیان اینکه در حل مشکلات کارگری اصل بر برطرف کردن مشکلات کارفرمایان و دستگیری از این قشر پرتوان است، تصریح کرد: ظرفیت تولیدی شرکت آرتا جوجه سبلان اردبیل ظرفیتی شاخص و ممتاز است که به عنوان واحد تولیدی نمونه می‌تواند الگویی برای سایر مجموعه‌ها باشد.

پیرمؤذن خاطرنشان کرد: ما باید به سمتی حرکت کنیم تا با دور شدن از تکیه بر منابع نفتی و صدقه ناشی از آن به مسیری برویم تا از توانمندی‌های کشاورزی، صنعتی، معدنی و گردشگری خود استفاده کنیم تا ایرانی سربلند، مستقل و توانمند داشته باشیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: نباید از پیشرفت‌های جدید عقب بمانیم و نسبت به نسل‌های آینده خیانت کنیم چرا که با کیاست مقام معظم رهبری همه دولتمردان، مسئولان و خادمان نظام اسلامی مصمم هستند تا شایسته‌ترین تدبیر را به کار گیرند و مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع سازند.

طرح حمایت از تولید داخلی در مجلس تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل به سیاست حمایت دولت و همراهی بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشاره کرد و بیان داشت: در سال تولید ملی طرح حمایت از تولید داخلی در مجلس در شرف اتمام است که شاخصه آن دوری از افراط و تفریط می‌باشد.

وی گفت: ما نباید از قافله شتاب‌آلود توسعه جهانی عقب بمانیم و یا احساس کنیم که آنها کارهایشان را معطل می‌کنند تا به آنها دسترسی پیدا بکنیم در حالی که سرعت تحولات در دنیا واقعاً شگفت‌آور است.

تکیه بر کار و تولید بیشتر ایران را همچنان عزتمند نگه می‌دارد

رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این مراسم با بیان اینکه در تأمین منابع و نیازمندی کشورمان نباید محتاج به دیگران باشیم، افزود: اگر با تدبیر و هوشیاری در صحنه داخلی و بین‌المللی عمل کنیم برای همیشه می‌توانیم روی پای خود بایستیم.

محمدرضا سرداری تصریح کرد: در سال تولید ملی و با هدف رسیدن به شعارهای اصیل انقلاب که همان استقلال و آزادی است و برای اینکه روی پای خود بایستیم بهتر است با توانمندی بیشتر در صحنه حاضر شده و نیازهای واقعی خودمان را احصا کنیم تا نیازمند غرب و شرق نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: با دانایی‌محوری و همچنین تکیه بر توانمندی نیروهای داخلی می‌توان از بیگانگان اعلام بی‌نیازی کرد و تحریم‌های اقتصادی استکبار را دور زده و به سمت تعالی حقیقی حرکت کرد.

سرداری اضافه کرد: در این اوضاع و احوال دشمن احساس می‌کند ما دست نیاز به سوی آنها دراز می‌کنیم و به واسطه آن می‌توانند بر این ملت سروری و آقایی کنند اما ملت ما با تکیه بر قدرت داخلی هرگز اجازه نمی‌دهد چنین ذهنیت و تفکری در ذهن آنها باقی‌ مانده و یا بخواهد رشد کند.

انتهای پیام/62003/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول