اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان بسیج هنرمندان لرستان صورت گرفت

تقدیر از حمایت‎های امام جمعه خرم‎آباد از حوزه فرهنگ و هنر لرستان

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) طی بیانیه‎ای از حمایت‎ها و توجهات حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد از حوزه فرهنگ و هنر استان تقدیر کرد.

تقدیر از حمایت‎های امام جمعه خرم‎آباد از حوزه فرهنگ و هنر لرستان

مسئول انجمن هنر و رسانه سازمان بسیج هنرمندان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: اشراف امام جمعه محترم بر عرصه فرهنگ و هنر بومی این دیار قابل تامل است و ایشان در تریبون‎های مختلف به ویژه در بین خطبه‎های نماز جمعه، همیشه حامی و پشتیبان هنر و هنرمندان لرستانی بوده‎اند، بنابراین هنرمندان بسیجی بر خود وظیفه دانستند که از این نوع نگاه و حمایت‎های بی‎دریغ وی نسبت به هنر و هنرمند و به ویژه مسایل فرهنگی استان تقدیر و تشکر به عمل بیاورند.

محمود کوماس جودکی افزود: در همین راستا به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر و در حاشیه دیدار استاندار و مدیران و کارکنان ادارات استان با نماینده محترم ولی فقیه در استان، سازمان بسیج هنرمندان با اهدای لوح تقدیر و یک اثر هنری معرق منقوش یک سکه اسلامی مزین به نام پیامبر گرامی اسلام اثر یکی از هنرمندان بسیجی استان، از این توجه ویژه وی تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از متن این تقدیرنامه و بیانیه آمده است که حضرت حجت الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب شهرستان خرم‎آباد توجهات ویژه حضرت عالی به عرصه فرهنگ و هنر غنی لرستان و حمایت‎های بی‎دریغ‌تان از سربازان بی‎ادعای جبهه جنگ فرهنگی دشمنان در این خطه هنر پرور موجب دلگرمی ماست تا همچون همیشه در راه عملی نمودن انتظارات رهبر عزیزمان از قشر هنرمند در راستای تجلی هنر والای ایرانی اسلامی در سیره و رفتار و آثارمان سر از پای نشناسیم.

در ادامه این بیانیه که به امضای فریبرز حاتمی مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و جمعی از هنرمندان بسیجی استان لرستان رسیده، آمده است: باری! پیشانی شکر بر خاک تواضع می‎نهیم که رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه و اندیشمندمان؛ سیدعلی چراغ راه تا همیشه برای شاعران و نویسندگان و هنرمندان ایران اسلامی روشن است.

به این وسیله از رهنمودها، توجهات و حمایت‎های بی‎دریغ شما نماینده شایسته ایشان در میان مردمان صاحب هنر لرستان از قشر هنرمند این دیار نهایت سپاس و تشکر را داریم.

بار دیگر در آستانه آغاز سی و پنجمین بهار آزادی در پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)،با شهیدان و امام شهیدان عهد می‎بندیم آنچه را که به امانت نزد ما گذاشته‎اند را با جان و دل پاسدار باشیم تا به زیباترین شیوه به دست صاحب اصلی این انقلاب که همانا مهدی فاطمه(عج) است برسانیم.

انتهای پیام/2304/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول