اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی درخواست فدراسیون برای برکناری حسینی‌نژاد صورت گرفت

حمایت کامل جواهری از رئیس هیئت کبدی استان اصفهان

خبرگزاری فارس: با وجود درخواست رئیس فدراسیون کبدی برای عزل رئیس هیئت کبدی استان اصفهان، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با این درخواست مخالفت کرد تا کبدی اصفهان وارد فاز تازه‌ای شود.

حمایت کامل جواهری از رئیس هیئت کبدی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پی انتقادات رئیس هیئت کبدی استان اصفهان که در گفت‌وگو با فارس از وضعیت فعلی فدراسیون کبدی انتقاد کرده بود، محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون در نامه‌ای به مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان خواستار عزل رئیس هیئت کبدی استان اصفهان شد.

مقصودلو در این نامه خواستار عزل سید اصغر حسینی‌‌نژاد از ریاست هیئت و معرفی فرد جدیدی برای ریاست هیئت شده بود.

با این حال محمدرضا محمد جواهری، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به طور رسمی حمایت خود را از رئیس هیئت کبدی استان اصفهان اعلام کرده و خواستار برطرف شدن سوءتفاهمات موجود شد.

جواهری با بیان اینکه انتظار داشتم اختلافاتی که بین هیئت کبدی استان اصفهان و فدراسیون کبدی بنا به دلایل مختلف به وجود آمده با تدبیر بهتری حل وفصل شود، اظهار داشت: شایسته نیست اینگونه صحبت‌ها فضای ورزشی و حتی رسانه‌ای را تحت تأثیر این اختلاف قرارداده و از طرفی رئیس محترم فدراسیون به راحتی اقدامات یک هیئت فعال دراستان اصفهان و حتی کشور را زیر سئوال ببرد.

وی با اشاره به اینکه نمی‌تواند از عملکرد یک هیئت موفق عبور کند، گفت: به عنوان مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان وظیفه دارم نه از یک هیئت، بلکه از هیئت‌های موفق استان دفاع کنم، از همه مهم‌تر براساس رخدادهای مثبتی که در کبدی استان اصفهان به وقوع پیوسته، انتظار برخورد مدبرانه‌تری را از سوی مقصودلو داشتم، نه اینکه وی به راحتی موفقیت‌های این هیئت را با بیان برخی اظهارنظرها که واقعاً درشأن ورزش استان اصفهان نیست، نادیده بگیرد.

جواهری حمایت خود از رئیس هیئت کبدی استان اصفهان اعلام کرده و خواستار برگزاری نشستی شده تا اختلاف نظرها کنار گذاشته شود.

با توجه به حمایت کاملی که از رئیس هیئت کبدی استان اصفهان صورت گرفته، باید منتظر واکنش رئیس فدراسیون در قبال این مسئله باشیم.

انتهای پیام/63006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول