اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

طرح گازرسانی به شهر ارمغانخانه در زنجان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر طرح گازرسانی به شهر ارمغانخانه در زنجان به بهره‌برداری رسید.

طرح گازرسانی به شهر ارمغانخانه در زنجان به بهره‌برداری رسید

سعید عسگرلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با بهره‌برداری از طرح گازرسانی به شهر ارمغانخانه زنجان که با حضور استاندار، مدیر عامل شرکت گاز و برخی مدیران اجرایی استان برگزار شد، تعداد شهرهای بهره‌مند از گاز طبیعی استان؛ به 17 شهر رسید.

وی با اعلام اینکه برای افتتاح طرح گازرسانی به شهر ارمغانخانه 900 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است گفت: با این اقدام 449 خانوار این شهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از نصب 428 انشعاب خانگی در ادامه طرح گازرسانی به ارمغانخانه خبر داد و اظهار داشت: نصب 14.2 کیلومتر شبکه فولادی، خط تغذیه و شبکه PE از دیگر اقدامات لازم در اتمام این پروژه ارزشمند است.

وی با اشاره اینکه در حال حاضر 98.4 درصد خانوار شهری و 41.4 درصد خانوار روستایی استان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند، افزود: استان زنجان شامل 19 شهر و 939 روستا است که در حال حاضر 17 شهر و 189 روستا بهره‌مند از گاز طبیعی هستند.

عسگریان گازرسانی به شهر چورزق، ادامه عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای گرماب و زرین‌رود، ادامه عملیات اجرایی خط انتقال گرماب ـ زرین‌رود، انجام مطالعه و آغاز عملیات اجرایی خط انتقال نیروگاه یک و 2 و کارخانه سیمان قزل‌اوزن، انجام مطالعه و آغاز عملیات اجرایی خط انتقال منطقه پری و روستاهای اطراف و بهره‌برداری از 20 روستا و دو شهر در قالب طرح‌های مهر ماندگار را از مهم‌ترین طرح‌های در دست اجرای شرکت گاز در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برشمرد.

انتهای پیام/2308/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول