اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دی ماه امسال صورت گرفت

ابطال 16 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: 16 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری طی دی ماه امسال در استان زنجان ابطال شده است.

ابطال 16 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در زنجان

داود کارگرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از تعداد پرونده‌های ابطال شده، صنایع غذایی و کشاورزی با هشت فقره ابطال دارای بیشترین تعداد ابطال در این ماه بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین صنعت خودرو نیرو محرکه با هفت فقره جایگاه بعدی بیشترین تعداد ابطال را به خود اختصاص داده است و صنعت مصالح ساختمانی نیز با یک فقره کمترین تعداد ابطال را دارد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان تصریح کرد: پروانه‌های ابطال شده مربوط به فراورده‌های «نمک خوراکی یددار تصفیه شده، آب انار و آب انگور تغلیظ شده، لوبیای بسته‌بندی شده، گندم پوست کنده شده بسته‌بندی شده، پروتئین سویا بسته‌بندی شده و جو پوست کنده بسته‌بندی شده، بلوک سقفی پلی استایرن و موتورسیکلت‌های دنده‌ای» است که به علت عدم احراز شرایط تمدید ابطال شدند.

*برگزاری دوره آموزشی مدیریت و ارزیابی ریسک در زنجان

کارگرزاده در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دوره آموزشی مدیریت و ارزیابی ریسک در زنجان نیز اشاره داشت و گفت: بیش از 50 نفر از مدیران کنترل کیفی تایید صلاحیت شده واحدهای زیر پوشش استاندارد زنجان مراحل فرایند تحلیل، ارزیابی و کنترل ریسک را در کارگاه آموزشی برگزارشده توسط واحد آموزش این اداره کل آموختند.

وی تصریح کرد: در پایان این کارگاه آموزشی دو روزه که با هدف توسعه روش‌های مقابله با ریسک برگزار شد، به شرکت‌کنندگانی که حداقل نمره قبولی را کسب نموده بودند گواهینامه معتبر آموزشی اعطا شد.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول