اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

احداث سالن 1500 نفری استاندارد و مجهز در کنگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از احداث سالن 1500 نفری استاندارد و مجهز در کنگان خبر داد.

احداث سالن 1500 نفری استاندارد و مجهز در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، رضا جمشیدی در بازدید از طرح‌های ورزشی کنگان اظهار داشت: توسعه ورزش و افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل است.

وی ادامه داد: در کنگان اقدامات بسیار خوبی طی چند سال اخیر انجام شده و چند سالن ورزشی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به وضعیت سالن 1500 نفری کنگان خاطرنشان کرد: مجموعه سالن 1500 نفری شهرستان کنگان، نخستین سالن 1500 نفری بعد از انقلاب با تجهیزات و کیفیت بسیار بالا در استان بوشهر بوده که در حال احداث است.

جمشیدی تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در دستور کار قرار دارد و برای این مهم از تمام امکانات و توان موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

فرماندار شهرستان کنگان نیز با اشاره به اهمیت مصوبات سفر مقام معظم رهبری در شهرستان کنگان اظهار داشت: اجرای این مصوبات گامی در توسعه شهرستان است و باید در این مسیر گام برداریم.

تیمور یزدان‌شناس گفت: حرکتی که در شهرستان کنگان در حوزه ورزش در حال وقوع است از سطح کمی و کیفی بسیار بالایی برخوردار است که امیدواریم هرچه زودتر این پروژه‌ها افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

بخشدار عسلویه نیز عنوان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از جمله مدیرانی است که به صورت مرتب از تمامی پروژه‌های اجرایی در حوزه خود بازدید و از نزدیک مشکلات و روند اجرایی پروژه‌ها را بررسی می‌کنند.

عبدالله نادری بیان کرد: به همین دلیل است که روند سرعت و کیفیت پروژه‌های ورزشی نسبت به سایر پروژه‌ها در حوزه عسلویه بیشتر است و امیدوار هستیم شاهد تحویل هر چه سریع‌تر پروژه‌ها باشیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول