اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر در گفت‌وگو با فارس:

تخریب امکانات نصب شده در پارک‌های شوشتر بیش از حد استاندارد است

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: تخریب امکانات نصب شده در پارک‌های شهر شوشتر بیش از حد استاندارد است و به این دلیل متولیان امر از ارائه خدمات دلسرد می‌شوند.

تخریب امکانات نصب شده در پارک‌های شوشتر بیش از حد استاندارد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر صبح امروز در بازدید از پارک‌های شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی بیش از 35 درصد امکانات نصب شده در پارک‌های شوشتر توسط مردم تخریب می‌شوند و این آمار بسیار بیش از استاندارد موجود در سطح کشور و جهان است.

وی با اشاره به اینکه باید در این باره فرهنگ‌سازی شود، افزود: فرهنگ‌سازی در این باره یکی از راه‌هایی است که حتما باید اجرایی شود و در این باره نهادهای مرتبط با شهرداری بسیار می‌توانند تاثیر گذار باشند.

وی با اشاره به مثال‌هایی درباره تخریب امکانات نصب شده از سوی شهرداری در شوشتر خاطر نشان کرد: در روزهای گذشته مجموعه وسائل بازی کودکان به صورت کاملا استاندارد در پارک خیابان ملاصدرا نصب شد ولی در کمتر از سه روز این وسایل بیش از 55 تا60 درصد تخریب شده‌اند.

دُر با اشاره به اینکه باید این مسئله ریشه‌یابی شود، تاکید کرد: در این باره پژوهش اساسی لازم است و تخریب‌ها بیش از 30 تا35  درصد توان روزمره شهرداری را به خود اختصاص می‌دهند.

وی با اشاره به خسارت‌های وارد شده به اموال عمومی در شوشتر افزود: در پارک ملاصدرای شوشتر در یک مورد تخریب بیش از 400 میلیون ریال به شهرداری شوشتر خسارت وارد شده است.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه تخریب‌ها باید اصلاح شود، خاطر نشان کرد: شهرداری برای خدمات‌دهی به مردم وظیفه ذاتی دارد و به این دلیل می‌کوشیم تا با ارتقای سطح درآمدها بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم ارائه کنیم.

وی افزود: باید در راستای کاهش مشکلات در بخش اجتماعی برنامه‌ریزی جامعی برای فرهنگ‌سازی انجام شود و در این باره همه نهادهای فرهنگی و متولیان اجتماعی باید همفکری کنند.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول