اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه یادآوران شلمچه در گفتگو با فارس:

کرایه 10 میلیونی بابت بازی در زمین‌های غیراستاندارد منصفانه نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه یادآوران شلمچه گفت: تیم فوتبال یادآوران شلمچه در زمینی که هیچ استانداردی ندارد باید برای هر بازی 10 میلیون تومان پرداخت می‌کند.

کرایه 10 میلیونی بابت بازی در زمین‌های غیراستاندارد منصفانه نیست

مجید ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در خرمشهر اظهار کرد: اوضاع تیم فوتبال موسسه یادآوران شلمچه در مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور بسیار نامطلوب و ناهنجار است.

وی با اشاره به اینکه امسال برای تیم‌داری در فوتبال کشور در این شهر خون به دلمان شده است، افزود: این ضعف و کاستی‌ها به دلیل عدم حمایت مسئولان بوده که این موضوع تیم و من را سرگردان کرده است.

*بنیاد مستضعفین اعلام آمادگی کرده که یک زمین فوتبال را در خرمشهر خریداری کند

مدیرعامل موسسه یادآوران شلمچه ادامه داد: با اینکه فقط یک زمین مناسب در خرمشهر وجود دارد اما مسئولان حاضر نیستند این زمین را در اختیار تیم فوتبال شهرشان قرار دهند تا مردم خرمشهر از وجود آن بهره ببرند.

وی اضافه کرد: بنیاد مستضعفین اعلام آمادگی کرده که یک زمین فوتبال را در خرمشهر خریداری کند تا این تیم در سال آینده در این شهر و در ورزشگاه خانگی خود به میدان برود.

*اجاره زمین بسیار سنگین است

ناصری از اجاره سنگین زمین برای یک بازی گلایه کرد و گفت: در زمینی که هیچ استانداردی ندارد باید برای هر بازی 10 میلیون تومان پرداخت کنیم و این در شرایطی است که فدراسیون فوتبال برای هر بازی چند بار محل مسابقه را تغییر می‌دهد.

وی بار دیگر از عدم حمایت این تیم توسط مسئولان خرمشهر انتقاد کرد و افزود: این تیم برای جوانان خرمشهری و به پاس رشادت‌های مردم این خطه به خرمشهر تقدیم شده و نمی‌دانم این همه کارشکنی برای چیست؟!

*سال آینده نیز در خرمشهر می‌مانیم

مدیرعامل موسسه یادآوران شلمچه در پایان با بیان اینکه هر نتیجه‌ای که حاصل شود و در هر شرایطی، سال آینده نیز در خرمشهر می‌مانیم، گفت: شک نکنید یادآوران شلمچه از آن مردم خرمشهر است و برای شهر و مردمش می‌جنگد.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول