اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان توسعه سینمایی سوره:

شهرستان‏ها باید صاحب سینمای استاندارد شوند

خبرگزاری فارس: قائم مقام سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری با بیان اینکه فقط 52 شهر کشور سینما دارند، گفت: شهرستان‏ها باید صاحب سینمای استاندارد شوند.

شهرستان‏ها باید صاحب سینمای استاندارد شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان، امیرحسین علم‏الهدی در نشستی با هنرمندان فیلم‏ساز حوزه هنری استان سمنان افزود: اگر نیاز هنرمندان به صورت منطقی به دستگاه‏های مربوطه برسد، می‏تواند بخش مهمی از کار را پیش ببرد.

وی ادامه داد: از یک هزار و 300 شهر در کشور، فقط 52 شهر سینما دارند و باید با کمک هنرمندان و حمایت مسئولان در آینده هر شهرستان صاحب یک یا دو سینمای استاندارد شود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان نیز با اشاره به فعالیت‏های حوزه هنری استان سمنان در سال‏های گذشته در بخش فیلم‏سازی گفت: در سال‏های اخیر، آثار خوبی را از هنرمندان و فیلم‏سازان حوزه هنری استان سمنان شاهد بوده‏ایم که امیدواریم با تداوم این همراهی همچنان شاهد تولید آثاری فاخر از سوی آنان باشیم.

سیدعباس دانایی افزود: در حوزه ساخت فیلم‏های مستند، انیمیشن، داستانی و تله فیلم، در سال 89، 73 دقیقه فیلم و در سال 90 نیز 154 دقیقه فیلم تولید شده و تا پایان سال 91 نیز 276 دقیقه فیلم در سمنان تولید می‏شود.

انتهای پیام/2249/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول