اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی شهرستان طارم خبر داد

تولید 15 هزار تن محصول زیتون در طارم

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی شهرستان طارم با اشاره به تولید محصول زیتون در شهرستان طارم گفت: در سال‌جاری 15 هزار تن محصول زیتون در شهرستان طارم تولید شده است.

تولید 15 هزار تن محصول زیتون در طارم

مسعود زنگنه امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به آمار گردآوری شده میزان سطح زیر کشت این محصول با احتساب درختان پراکنده، 17 هزار و 836 هکتار بوده است.

وی تولید محصول زیتون را برای استان زنجان حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: میزان محصول تولیدی و سطح زیر کشت این محصول در سال‌جاری مناسب بوده است.

* 8 هزار و 560 اصله نهال سطح زیر کشت محصول زیتون

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم به سطح زیر کشت این محصول اشاره کرد و ادامه داد: از میزان کل سطح زیر کشت میزان 8 هزار و 560 اصله نهال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین میزان 9 هزار و 276 اصله نیز درخت بارور کشت شده است.

زنگنه محصولات تولیدی در بخش باغ شهرستان طارم را قابل قبول عنوان کرد و گفت: انار، انجیر و پرتقال از دیگر محصولات باغی شهرستان طارم است. 

مدیر جهادکشاورزی شهرستان طارم تولید زیتون را در محصولات باغی بسیار مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: میزان محصول تولیدی در بخش زیتون طارم نسبت به سیار محصولات حجم بیشتری دارد.

* تولید محصول انار دارای کیفیت و کمیت مناسبی است

وی تولید محصول انار را نیز دارای کیفیت و کمیت مناسبی در شهرستان طارم توصیف و خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 600 هکتار از اراضی برای این محصول در شهرستان به زیر کشت رفته است.

زنگنه کیفیت محصولات تولیدی در بخش باغ شهرستان طارم را مناسب عنوان کرد و اظهار داشت: کیفیت محصولات تولیدی بخش باغ طارم ارگانیک و سالم است.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول