اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد

ساماندهی محصولات کشاورزی جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بحث ساماندهی محصولات کشاورزی منطقه کار مهمی است که باید انجام شود.

ساماندهی محصولات کشاورزی جنوب کرمان

فرج‌الله عارفی در حاشیه بازدید از روستاهای بخش مرکزی شهرستان جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اهداف این بازدیدها اظهار داشت: باید تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیریم و مسئولان نیز باید در حد توان پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف نماینده نظارت بر اجرای قانون است و باید بر کارهایی که دولت انجام می‌دهد نظارت کند، افزود: بحث ساماندهی محصولات کشاورزی منطقه کار مهمی است که باید انجام شود.

عارفی با اشاره به اینکه بحث حمل و نقل، گمرک، اتاق بازرگانی و پایانه صادراتی به سرعت در حال پیشرفت است، تصریح کرد: بی‌توجهی به کشاورزان گناهی نابخشودنی است، در این راستا کلیات طرح ساماندهی محصولات کشاورزی تصویب شده و ماده‌های این قانون در آینده تصویب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول دو ماه پنج نشست در زمینه کشاورزی پیگیری شده است، رفع این مشکلات نیاز به زمان دارد و این پروژه بلندمدت است، بحث فرودگاه رفع شده و پایانه صادراتی در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود تا مهم‌ترین اقدام در زمینه ساماندهی محصولات کشاورزی منطقه انجام شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بحث آبیاری قطره‌ای هم باید در این روستا پیگیری شود و موضوع معدن این منطقه هم پیگیری می‌شود.

محمدعلی سیفی مدیر جهاد کشاورزی جیرفت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بحث انتقال آبی که از رودخانه به کانال‌ها منتقل شود خواسته مردم این روستا بود و لایروبی کانال‌های آبرسانی این روستا هم انجام می‌شود.

به گزارش فارس روستای دشت کوچ از توابع بخش مرکزی دارای مشکلاتی مانند خط فرسوده برق روستا که دارای افت ولتاژ است و با وزش باد و بارش باران قطع می‌شود، شبکه آبرسانی فرسوده، مشکلات سیل‌زدگان روستای دشت کوچ که از گذشته وجود دارد و عدم تعلق زمین‌های روستا به اهالی آن که هیئت واگذاری زمین آن‌ها را به روستائیان واگذار نکرده است.

انتهای پیام/2655/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول