اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال

12 هزار تن محصول کشاورزی در بویین زهرا خریداری شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دامداران بویین زهرا از خرید 12 هزار و 500 تن محصولات کشاورزی شامل جو، سبوس و ذرت به‌ صورت توافقی از کشاورزان بویین زهرا خبر داد.

12 هزار تن محصول کشاورزی در بویین زهرا خریداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، بزرگ‌ترین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، مواد غذایی و لوازم خانگی شهرستان بویین زهرا به همت شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران بخش مرکزی این شهرستان تا پایان امسال به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

این مرکز در محیطی به مساحت بالغ بر یک‌ هزار متر مربع احداث شده است.

حمایت از تولید کنندگان و کشاورزان، تنظیم بازار، حذف واسطه‌های غیر ضروری و نیز رفاه حال مصرف کنندگان از اهداف پیش‌بینی شده برای راه‌اندازی مرکز کشاورزی مورد نظر در این شهرستان است.

شرکت تعاونی دامداران کشاورزی شهرستان بویین زهرا متولی اجرای این پروژه تا زمان افتتاح است.

بهرام‌ حسینی‌زاده مدیر عامل شرکت تعاونی دامداران بویین زهرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا پیرامون این مرکز اظهار داشت: به منظور فراهم کردن اوقاتی مفرح برای خانواده‌های بویین زهرایی در کنار خرید و تأمین مایحتاج زندگی برای بازی کودکان در مرکز عرضه محصولات کشاورزی تعبیه شده است.

وی افزود: پروژه مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و لوازم خانگی بویین زهرا تاکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان اجرای کامل پروژه 500 میلیون تومان اعتبار برای اتمام عملیات احداث پیش‌بینی شده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی دامداران بویین زهرا بیان کرد: انواع محصولات کشاورزی شامل برنج، روغن، حبوبات، میوه و سبزیجات، مواد پروتئینی شامل گوشت قرمز، ماهی، تخم مرغ، لبنیات، کنسرو و مواد غذایی بسته‌بندی شده در این مرکز عرضه می‌شود.

حسینی‌زاده ادامه داد: شوینده‌ها و همچنین انواع کالاها و لوازم خانگی نیز در این مرکز با قیمت و کیفیت مناسب به خریداران عرضه می‌شود.

مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دامداران بویین زهرا با اشاره به فعالیت‌های شرکت تعاونی تصریح کرد: تعاونی گاوداران شهرستان بویین زهرا از سال 71 فعالیت خود را با هدف خدمات‌رسانی آغاز کرده است.

وی عنوان کرد: خدمات‌رسانی در زمینه‌های خرید و فروش محصولات کشاورزی و دامی از قبیل جو، ذرت دانه‌ای، سبوس، علوفه و کنجاله و محصولات دیگر از فعالیت‌های عمده محسوب می‌شود.

حسینی‌زاده افزود: خرید و فروش انواع ماشین آلات کشاورزی و دامی نیز از بخش‌های دیگر فعالیت این شرکت تعاونی در بویین زهرا است.

این مسئول تصریح کرد: شرکت تعاونی کشاورزان در سال 87 با افتتاح و راه‌اندازی کارخانه تولید کنسانتره دامی به صورت تمام اتوماتیک فعالیت‌‌های شرکت را گسترش داده و خوراک دام اعضای زیر پوشش خود را با تولید روزانه 100 تن و 30 هزار تن سالیانه به‌ صورت پلیت و مش آغاز کرده است.

وی ادامه داد: کارخانه تمام اتوماتیک تولید کنسانتره تعاونی گاوداران بویین زهرا جزو مجهز‌ترین کارخانه‌های تولید کنسانتره دامی در کشور برشمرده می‌شود.

مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دامداران بویین زهرا پیرامون پروژه‌های در حال اجرای شرکت تعاونی کشاورزان بویین زهرا گفت: در حال حاضر این تعاونی علاوه بر پروژه ایجاد مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، مواد غذایی و  لوازم خانگی فعالیت‌های دیگری را نیز پیش‌بینی کرده است.

این مسئول ادامه داد: اخذ پیمان مشارکت برای نگهداری و تولید گوسفند نژاد شال در ایستگاه تحقیقات مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی قزوین از رویکرد‌های دیگر در حال اجرا است.

وی بیان کرد: ارزش ریالی محصولات مواد غذایی و کالاها و لوازم خانگی فروش رفته از طریق فروشگاه مصرف تعاونی بالغ بر 13 میلیارد ریال است.

حسینی‌زاده خاطر نشان کرد: شرکت تعاونی کشاورزی دامداران بخش مرکزی بویین زهرا در سال جاری همچنین 12 هزار و 500 تن محصولات کشاورزی شامل جو، سبوس، ذرت را از کشاورزان به ‌صورت توافقی خریداری کرده است.

انتهای پیام/77005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول