اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

تعامل با شهروندان اولویت کاری شهرداری و شورای شهر باشد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: از شهردار و شورای شهر می‌خواهیم تا تکریم مردم، تعامل با ارگان‌ها و برنامه‌ریزی را جزو اولویت کاری خویش قرار داده و در این زمینه تلاش کنند.

تعامل با شهروندان اولویت کاری شهرداری و شورای شهر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، منوچهر حبیبی امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید شهر تاکستان با تبریک دهه‌ مبارک فجر اظهار داشت: مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی مردمی بودن این انقلاب است و امروز عزت، شکوه و اقتدار ایران اسلامی به پشتوانه مردم است و تمام مسئولان باید بتوانند اعتماد مردم را در تمام عرصه‌ها جلب کنند.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه عوارض شهرداری باید شفاف باشد، عنوان کرد: از شهردار و شورای شهر می‌خواهیم تا تکریم مردم، تعامل با ارگان‌ها و برنامه‌ریزی را جزو اولویت کاری خویش قرار داده و تلاش کنند.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین در خاتمه بیان کرد: از شهردار تاکستان خواستاریم پاسخ اعتماد مردم و مسئولان را در خدمت به شهروندان داده و در این زمینه تلاش کند.

انتهای پیام/77005/ع10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول