اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

درآمد موقوفات شفاف و عادلانه مصرف شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: درآمد موقوفات باید به صورت شفاف و عادلانه مصرف شده و بازسازی موقوفات مدنظر قرار گیرد.

درآمد موقوفات شفاف و عادلانه مصرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان حسن عباسی صبح امروز در دیدار کارکنان اداره اوقاف بوکان با فرماندار این شهرستان، اظهار داشت: تمام ادوار تاریخ انسان‌هایی بوده‌اند که به سنت حسنه وقف عمل کرده‌اند و پرونده اعمال خود را برای همیشه باز گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: وقف در تمام ادیان الهی توسط پیامبران بزرگ خداوند مدیریت شده است و احکام وقف در دین مبین اسلام به بهترین شکل تشریح و تبیین شده است.

فرماندار بوکان گفت: درآمد موقوفات باید به صورت شفاف و عادلانه مصرف شده و بازسازی موقوفات مدنظر قرار گیرد.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار برگزاری همایش برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با فعالیت‌های سازمان اوقاف شد و در این راستا نقش روحانیون را در ترغیب بیشتر مردم به انجام سنت حسنه وقف بسیار مهم برشمرد.

وی گفت: سازمان اوقاف می‌تواند با حمایت‌های بیشتر از قاریان قرآن به خصوص قاریان بین‌المللی، در تشویق نوجوانان و جوانان به حفظ و قرائت قرآن کریم نقش بسیار مهمی داشته باشد.

در این دیدار محمد حبیبی رئیس اداره اوقاف شهرستان بوکان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره اوقاف در شهرستان بوکان، گفت: شهرستان بوکان در خصوص صدور اسناد مالکیت برای املاک وقفی و همچنین انجام کارهای فرهنگی و سامانه موقوفات، رتبه بسیار خوبی را در استان دارد و اوقاف بوکان توانسته است در تبدیل موقوفات به ساختمان‌های اداری، مسکونی و تجاری اقدامات مفیدی به عمل آورد.

انتهای پیام/61006/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول